تخت بادی کامفورت دو نفره بست وی Bestway 67451

Bestway 67451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان

تخت بادی کامفورت دو نفره بست وی Bestway 67451 با کیفیت ترین محصولی است که برای استفاده دو فرد به طور همزمان ساخته شده است و از طراحی به روز و جدید برخوردار می باشد. ظاهر محصول نیز از زیبایی خاصی تشکیل شده است که می تواند مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گیرد. تخت بادی مد نظر ساخت شرکت بست وی است و مدل کامفورت می باشد. به دلیل اطمینان خریداران از اورجینال بودن محصول بر روی بخش کناری آن نام برند و مدل تخت بادی حک شده است که می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد. رنگ محصول بسیار جذاب است و می تواند برای افراد محبوبیت ایجاد کند. علاقه مندان می توانند از این تخت بادی در اتاق خواب خود استفاده کنند و با توجه به رنگبندی بدنه آن را با دکوراسیون اتاق خود نیز هماهنگ نمایند.

تخت بادی کامفورت دو نفره بست وی Bestway 67451 | اینتکس ایران علاوه بر این موارد ارتفاع تخت بادی زیاد بوده است و راحتی و آرامش را به میان می آورد. همچنین ضخامت زیاد بدنه نیز سبب تولید محصولی با دوام و با طول عمر بالا شده است. به همین خاطر است که می توان تخت بادی مد نظر را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. ساختار بدنه طبی و مواج است و از وزن کمی نیز برخودار می باشد. چنانچه تمایل به خرید تخت بادی کامفورت دو نفره بست وی Bestway 67451 دارید می توانید در زمان کم آن را از سایت فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهید و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

خرید تخت بادی کامفورت دو نفره بست وی Bestway 67451 | اینتکس ایران

نوعخانگی
تحمل وزن290 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع56 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC دو لایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج موازی
طبی و ضد تعرق
مناسب افراد عادی و بخصوص بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...