تخت بادی مرتفع یک نفره اینتکس

Intex 67906

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,540,000 تومان

تخت بادی مرتفع یک نفره اینتکس از سری محصولات جدید و به روز است که مزیت های زیادی دارد. برای داشتن این محصول تنها می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد. چرا که محصول اصل و اورجینال است و با کیفیت بالا به فروش می رسد. در نتیجه افرادی که به دنبال یک محصول با طول عمر و سازگاری بالا هستند می توانند به راحتی تخت بادی بزرگ یک نفره اینتکس را مورد خریداری قرار دهند. این محصول دارای بیش ترین دوام و طول عمر می باشد به طوری که در طی سال های زیاد قادر به استفاده بهره برداری می باشد. از این تخت بادی در بسیاری از محل ها استفاده می شود و می توان از بدنه مواج و طبی آن لذت برد.

تخت بادی مرتفع یک نفره اینتکس افراد به صورت تک نفره قادر به استفاده از این محصول می باشند و آن جزو محصولات شخصی به حساب می آید. تخت بادی مد نظر برای استفاده در اتاق خواب افراد نیز در نظر گرفته می شود. از این رو با داشتن آن دیگر نیازی به تخت خواب های فلزی و چوبی نخواهد بود. به همین خاطر است که مزیت داشتن طول عمر بالا و سازگاری با بدن افراد مهیا شده است و می توان با خیالی آسوده آن را مورد بررسی قرار داد. اگر قصد خرید تخت بادی مرتفع یک نفره اینتکس را با مناسب ترین قیمت و کیفیت و کاملا اصل دارید می توانید از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...