تخت بادی طبی دو نفره Bestway 67457

Bestway 67457

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,460,000 تومان

تخت بادی طبی دو نفره Bestway 67457 با بدنه مشکی رنگ از جذابیت زیادی برخوردار است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. توجه علاقه مندان به این محصول به دلیل داشتن رنگ مشکی زیاد بوده است به همین خاطر فروش آن نیز به مراتب بیش تر از سایر محصولات مشابه خواهد بود. رویه آن از طراحی طبی برخوردار می باشد که در نهایت بدن و ستون فقرات را در موقعیت استاندارد قرار می دهد. از این رو با استفاده مداوم از محصول افراد دچار خستگی و کسالت نمی شوند و تنها آرامش نصیب آن ها می شود. بدنه در زمان کم نصب و راه اندازی می شود و به سرعت با داشتن پمپ باد برقی مجزا راه اندازی آن انجام می شود.

خرید تخت بادی طبی دو نفره Bestway 67457 | اینتکس ایران در صورت تمایل و یا نیاز به حمل محصول می توان بدنه را در زمان کم جمع آوری نمود. چرا که بدنه خاصیت تاشو بودن دارد و زمانی که باد داخل آن تخلیه شود می تواند ابعاد کمی را به خود بگیرد. تخت خواب بادی مد نظر دارای ساک حمل بوده است که در نهایت می توان بدنه تاشو را در داخل آن قرار داد و به راحتی حمل و نقل کرد. به همراه داشتن تخت خواب بادی آسان خواهد بود و در نهایت می توان در زمان رفتن به سفر و یا گردش از آن بهره مند شد. جهت خرید آسان تخت بادی طبی دو نفره Bestway 67457 با کیفیت اصل و اورجینال که دارای طول عمر بالا می باشد می توان از طریق فروشگاه اینتکس ایران اقدام کرد.

تخت بادی طبی دو نفره Bestway 67457 باکیفیت | اینتکس ایران

نوعخانگی
تحمل وزن227 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع38 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC دو لایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی مجزا
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
قابلیت طبی و ضد تعریق
نشیمنگاه مواج
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...