تخت بادی دو نفره Queen طبی مدل 64457

intex 64457

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان

تخت بادی دو نفره Queen طبی مدل 64457 دارای رویه مشبک و نرم و راحت قابل استفاده برای تمام سنین با لبه های کناری ایده آل مناسب برای استفاده در منزل و محیط کار و حتی داخل چادر مسافرتی در کمپینگ با راه اندازی سریع و آسان از سایت فروشگاه اینتکس ایران می باشد.

تخت بادی دو نفره Queen طبی مدل 64457 یکی دیگر از کاربردی ترین انواع تخت بادی برای استفاده رده سنی بزرگسال بوده که با ساختاری طبی و استاندارد و رویه مقاوم و در عین حال نرم و با دارا بودن قیمت مقرون به صرفه توانسته در زمانی کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. این تخت بادی ساختاری مستطیل شکل داشته که بر روی آن خطوط طبی و مواج تعبیه شده که این خطوط علاوه بر ایجاد یک بستر نرم جهت خواب ، با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شمت در زمان خواب جلوگیری به عمل خواهد آورد. در بخش بالایی محصول و بر روی دیواره آن یک عدد پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده که از نوع قوی و پرتوان بوده و با عملکرد دوکاره قادر است این تخت بادی را در زمانی کمتر از 8 دقیقه تنها با فشردن یک کلید محصول را راه اندازی و یا باد داخل آن را تخلیه کند. توجه داشته باشید این پمپ برقی سرخود طرفا با برق شهر کار کرده و برای راه اندازی محصول نیاز به برق 220 ولت خواهید داشت. تخت بادی دو نفره Queen طبیتوجه داشته باشید برای نگهداری اصولی از تخت بادی در زمان جمع اوری شده و همچنین برای حمل ساده آن شرکت اینتکس یک عدد ساک حمل نیز در داخل بسته بندی این محصول قرار داده است. ارتفاع بدنه این تخت بادی بالغ بر 46 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی افراد با هر میزان قد بتوانند به سادگی از آن استفاده کرده و به ستون فقرات فرد فشاری وارد نشود. وزن قابل تحمل این تخت بادی دو نفره همانند باقی تولیدات کمپانی اینتکس در حدود 275 کیلوگرم اعلام شده که برای حفظ طول عمر بالای آن نیاز است وزنی بیش از این مقدار به بدنه محصول وارد نشده و همچنین در زمان جا به جایی آن و هنگامی که داخل مخزن تخت مملو از باد بوده آن را نکشیده و به طور کامل بلند کنید. برای خرید تخت بادی دو نفره Queen طبی مدل 64457 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

تخت بادی دو نفره Queen اینتکس

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری PVC مخملی
جنس کف PVC دولایه
پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
دارای سطح مواج
طبی و ضد تعریق
ساختار با دوام با رویه مشبک
سری ساخت دلوکس اینتکس
بخش های کناری تمام مخمل و بادوام
راه اندازی سریع و آسان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...