تخت بادی دو نفره طبی اینتکس 2022

Intex 64418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
6,900,000
5,490,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس 2022 مرتفع ترین تخت بادی کمپانی اینتکس است که قطعا برای تمام افراد با هر سلیقه ای یک تخت بادی ایده آل به شمار می رود. رویه مخمل و بخش های کناری ضخیم و باکیفیت در کنار ساختار ضد تعریق از مهم ترین ویژگی های این تخت بادی به شمار می رود. هم چنین وجود پمپ باد برقی سرخود با قابلیت راه اندازی سریع و آسان و تخلیه باد به صورت اتوماتیک هم از دیگر ویژگی های مهم این تخت است. قیمت مناسب و تاریخ تولید جدید این تخت هم باعث شده تا امکان خرید از سایت اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم باشد.

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس دارای بدنه ای ساده می باشد که تمامی افراد با سلیقه های مختلف قادر به انتخاب آن بوده اند. خرید این تخت بادی می تواند برای افرادی که به دنبال آسایش و راحتی هستند مناسب باشد و بهترین مزیت ها را به دنبال داشته باشد. این محصول به نوعی می تواند یک محصول طبی برای رفتن به مسافرت باشد و در محل های خارج از خانه مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه بدنه ای کم وزن و قابل حمل دارد که می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده نمود. تخت بادی ظرفیت دو نفره دارد به این صورت که می توان از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. از این رو پر فروش و پر کاربرد است و محبوبیت بالایی در بین افراد پیدا کرده است.

تخت بادی دو نفره با ارتفاع بلند طبی اینتکس

بدنه دارای طراحی طبی است به این صورت که تنها رویه آن از قابلیت مواج بودن برخوردار می باشد. به همین خاطر است که ستون فقرات و کمر در موقعیت ایمن قرار می گیرد و می تواند آرامش خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. محصول مورد نظر از بهترین ساختار تشکیل شده است و در واقع بدنه ای بی نقص و حرفه ای دارد. از این رو کسانی که به دنبال یک محصول بی نظیر و کاربردی هستند که در نتیجه بتوان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کر  می توانند تخت بادی دو نفره طبی اینتکس را با برند اینتکس اصل را به صورت اینترنتی ، حضوری و یا تلفنی در فروشگاه اینتکس در سراسر کشور سفارش دهند.تخت بادی دو نفره طبی اینتکس

نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه ضد تعریق و طبی
دیواره های مخمل
دارای لایه های داخلی فایبرتک
دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
بلندترین ارتفاع در میان تخت های بادی
کمترین میزان تکان خوردن در هنگام خوابیدن
راه اندازی سریع و آسان در کمتر از پنج دقیقه
اقلام همراهچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

رویا قاسمی

امروز به دستم رسید ارتفاع خیلی خوبی داره

459 روز پیش ارسال پاسخ
امیر محمد جعفری

یکی از دوستانم بهم این مدلو هدیه داد خیلی عالی و خیلی راحت بود نشتی هوا هم نداشته تا الان

457 روز پیش ارسال پاسخ