تخت بادی دو نفره خاص اینتکس 64926

intex 64926

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,100,000 تومان

تخت بادی دو نفره خاص اینتکس 64926 یکی از جذاب ترین مدل های تخت بادی اینتکس است که در سالجدید میلادی آن را روانه بازار کرده و با ظاهری کاملا خاص و منحصر به فرد ارائه شده است. این محصول قابل استفاده برای تمام سنین داخل منزل و محیط کار و کمپینگ بوده و در کمتر از پنج دقیقه می توانید این تخت بادی را باد کرده و از آن بهره مند شوید. هم چنین بهره مندی از پمپ USB جدید و همین طور کیفیت بالای بدنه و بخش های کناری نیز از دیگر نکات مثبت این تخت به شمار می رود که از سایت فروشگاه اینتکس ایران قابل خرید و ثبت سفارش است.

تخت بادی دو نفره خاص اینتکس 64926 از سری تخت های بادی و حرفه ای می باشد که دارای بدنه ای منحصر به فرد است و می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. این محصول مناسب استفاده در اتاق خواب می باشد که ظرفیت دو نفره دارد و افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. قابلیت هایی که شامل این تخت بادی دو نفره شده است شامل وجود چراغ ال ای دی در ساختار محصول می باشد. این چراغ می تواند به عنوان چراغ خواب استفاده شود و اتاق خواب را روشن کند. در این صورت دیگر نیازی به چراغ خواب نمی باشد و می توان به راحتی محیط را برای خواب آماده کرد. بدنه به گونه ای ساخته شده است که دارای رویه مواج و کامفورت می باشد از این رو سازگاری های لازم را دارد و بدون ایجاد حساسیت و تعریق برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. محصول مورد نظر دارای بخشی برای اتصال یو اس بی می باشد و این قابلیت را دارد.

تخت بادی دو نفره خاص اینتکس مدل 64926

همچنین دارای پمپ باد سرخود می باشد که دارای صفحه دیجیتال لمسی نیز می باشد و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. از این رو قابلیت راه اندازی آسان دارد و می توان در کم ترین زمان محصول را مورد بهره برداری قرار داد. همچنین امکان جمع آوری بدنه نیز وجود دارد که در نتیجه می توان آن را به سرعت برای جمع آوری نیز آماده کرد. ساک حمل به منظور جا به جایی آسان این محصول در نظر گرفته شده است و می توان بدنه خالی از باد محصول را در داخل آن قرار داد و جا به جا کرد. به همین خاطر است که در مسافرت و گردش و یا در زمان رفتن به مکان های مختلف محصول به راحتی جا به جا  می شود و می توان از ساک حمل برای این کار استفاده کرد. چنانچه تمایل به خرید تخت بادی دو نفره خاص اینتکس 64926 دارید و به دنبال مرکزی معتبر می باشید می توانید محصول را از نمایندگی اینتکس سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

خرید تخت خواب بادی دو نفره اینتکس

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها قابلیت تنظیم هوای داخل تخت
 رویه مواج و کامفورت
 طبی و ضد تعریق
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای درگاه USB
 دارای چراغ LED
 دارای پمپ دیجیتال با صفحه نمایش لمسی
 بهره مندی از محفظه جداگانه باد با پمپ مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...