تخت بادی دو نفره برزنتی Queen Premaire اینتکس

intex 64926ND

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,000,000 تومان

تخت بادی دو نفره برزنتی Queen Premaire اینتکس بهترین گزینه برای استفاده در مکان های مختلف است که اتاق خواب افراد نیز یکی از گزینه ها می باشد تا با داشتن بدنه ای طبی و راحتی بتوان از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول بی نظیر اقدام کرد. تخت بادی دارای ظرفیت دو نفره می باشد که تحمل وزن بالا را شامل می شود تا افراد سنگین وزن نیز توان استفاده از آن را داشته باشند و بتوانند از وجود آن بهره ببرند. در این صورت است که تخت خواب بادی مد نظر پر فروش و منحصر به فرد می باشد و علاقه مندان به راحتی تمایل به خرید آن پیدا می کنند و از بدنه ای ضخیم با طول عمر بالا بهره مند می شوند.

خرید تخت بادی دو نفره برزنتی Queen Premaire اینتکس حرفه ای و ارزان این محصول ضخامت زیادی دارد و از بدنه ای غیر قابل نفوذ برخوردار می باشد. ساختار داخلی آن از سلول های یک اندازه و شبیه به هم بوده است که با شروع به کار کردن پمپ باد این سلول ها متورم شده و محصول را راه اندازی می کنند. وجود قابلیت فایبرتک نیز در میزان فروش و محبوبیت محصول نقش دارد. چرا که بدنه ای منحصر به فرد را ایجاد می کند تا با استفاده طولانی مدت از آن دچار آسیب نمی شود و در برابر عوامل مختلف ایجاد سازگاری می نماید. رنگبندی بدنه و طراحی آن محصول را مناسب استفاده در اتاق خواب می کند تا با رنگبندی دکوراسیون داخلی اتاق خواب هماهنگ شود و در نهایت بتواند شرایط خوبی را برای استراحت و خواب و استفاده مداوم برقرار سازد و جایگزین تخت خواب های فلزی و چوبی شود. این محصول بدنه ای ضد حساسیت و ضد تعریق دارد تا در تمامی فصول سال استفاده شود و بتوان از داشتن آن بهره مند شد. خرید تخت بادی دو نفره برزنتی Queen Premaire اینتکس تنها از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوعخانگی
تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریبرزنتی
 جنس کفبرزنتی دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود با صفحه لمسی
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی : 9.450 کیلوگرم
لایه های داخلی فایبرتک
رویه مخملی و کامفورت لوکس
دیواره های جانبی و زیرین دولایه لمینیت سنگین
پمپ باد حرفه ای از نوع QuickFill Plus
دریچه باد AIR LOCK
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...