تخت بادی دو نفره بالش دار مرتفع بست وی

bestway 67690

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,900,000 تومان

تخت بادی دو نفره بالش دار مرتفع بست وی محصولی بزرگ و جادار می باشد که قابلیت استفاده در اتاق خواب به عنوان تخت خواب دائمی را دارد. چرا که مزیت های زیادی را شامل می شود و می تواند راحتی و آرامش را رقم بزند. این محصول تشکیل شده از سطحی بی عیب و نقص که مواج می باشد و برای ستون فقرات شرایط خوبی را ایجاد می کند تا در موقعیت ایمن و طبی بتوان از استفاده کردن تخت بادی مد نظر لذت برد و از داشتن آن بهره مند شد. تخت بادی دارای بالش بادی سرخود می باشد که در واقع برآمدگی موجود در بخش بالایی محصول می باشد. 

خرید تخت بادی دو نفره بالش دار مرتفع بست وی جدیداین بر آمدگی می تواند سر و گردن را در شرایط استاندارد و طبی قرار دهد تا از آن لذت ببرند و بهترین لحظات را برای برطرف کردن خستگی سپری کنند. این محصول قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد که به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود می توان آن را در کم ترین زمان راه اندازی کرد. این پمپ باد برقی سرخود دارای قابلیت تولید باد با قدرت زیاد می باشد که به سرعت بدنه محصول را باد می کند و ساختار سلولی داخل بدنه را متورم می سازد. از این رو دیگر نیازی به تهیه پمپ باد مجزا نمی باشد و راه اندازی به بهترین شکل صورت می گیرد. از این پمپ باد برقی سرخود جهت جمع آوری محصول و تخلیه باد داخل آن نیز استفاده می شود. چرا که محصول مورد نظر دارای قابلیت مکش باد می باشد و در کم ترین زمان بدنه بزرگ تخت بادی را خالی از باد می سازد.به این ترتیب برای داشتن این محصول و استفاده کردن از آن در مدت زمان طولانی مشکلی وجود ندارد و می توان با پرداخت هزینه بابت خرید آن از پمپ باد برقی سرخود موجود در داخل بدنه بهره مند شد و هزینه ای مجزا پرداخت نکرد. خرید تخت بادی دو نفره بالش دار مرتفع بست وی تنها از فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 300 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی با رویه مخمل
 جنس کف PVC دولایه با رویه مخمل
 پمپ دارد
نوع پمپ برقی سرخود قوی
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها دارای رویه ضد تعریق و طبی
 همراه با بالش بادی سرخود
 دیواره های مخمل
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
 تکنولوژی ساخت TriTech
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...