تخت بادی دو نفره اینتکس با الیاف ابریشمی 64164

intex 64164

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان

تخت بادی دو نفره اینتکس با الیاف ابریشمی 64164 دارای ساختار دو طبقه و خاص است که شما می توانید به سادگی بر روی آن ملافه پهن کرده و استفاده کنید. وجود پمپ باد برقی سرخود نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین خطوط موازی با رویه مخملی هم از دیگر خصوصیات خوب این تخت به شمار می رود. امکان خرید این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم است.

تخت بادی دو نفره اینتکس با الیاف ابریشمی 64164 بدنه ای بزرگ و جادار دارد که طراحی آن بی نقص و حرفه ای می باشد و ظاهری زیبا را نیز تشکیل داده است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از موقعیت به وجود امده لذت برد. این محصول محلی برای قرار گیری افراد در طولانی مدت می باشد که از مزیت های زیادی برخوردار است. مزیت هایی مانند ضد تعریق بودن و ضد حساسیت بودن سبب جذب افراد مختلف شده است تا بتوانند برای استفاده در لحظات طولانی آن را داشته باشند و به عنوان یک تخت خواب دائمی در اتاق خواب خود قرار دهند. مزیت های محصول متنوع و زیاد می باشد به طوری که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها بهترین موقعیت باشد. بدنه محصول ظاهری دوتکه دارد اما در واقع دو تکه به هم متصل می باشند و می توانند راحتی زیادی را ایجاد کنند.

تخت بادی دو نفره اینتکس با الیاف ابریشمیدو طبقه تشکیل دهنده محصول از الیاف ابریشمی برخوردار است که نرمی و راحتی زیادی را ایجاد می کند و در نتیجه می توان بر روی آن با اطمینان کامل قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد. این تخت بادی می تواند بدون ایجاد مشکل استفاده شود و دارای طول عمر بالا باشد. هر یک از کسانی که از این محصول استفاده می کنند می توانند آن را به راحتی حمل و نقل و جا به جا کنند و در مکانی دیگر به بهره مندی از آن اقدام نمایند. تخت بادی مد نظر با عدم فرو رفتگی دارای قابلیت فایبرتک می باشد که فشار وزن افراد را نیز به راحتی تحمل می کند و می تواند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود قرار دهد. با توجه به مزیت های زیادی که در این محصول وجود دارد افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند. به همین دلیل تخت بادی دو نفره اینتکس با الیاف ابریشمی 64164 را می توان از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کرد و از وجود آن بهره مند شد.

تخت بادی دو نفره ابریشمی

 نوعخانگی ، مسافرتی
تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه جیر
جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای برچسب تعمیرات
 لایه های داخلی موازی عرضی
 ابعاد بسته بندی: 25*65*65 سانتی متر
 وزن بسته بندی: 12 کیلو گرم
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

زهره ابراهیمی

هرچی از خوبیش بگم کمه یه سوپاپ داره وقتی یهو میپری روش یه چند درصد کوچولو باد داخلشو تخلیه می کنه که تخت خراب نشه خودشوم خیلی نرم و باکیفیت بود.

374 روز پیش ارسال پاسخ