تخت بادی دو رنگ تک نفره اینتکس 64157

intex 64157

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان

تخت بادی دو رنگ تک نفره اینتکس 64157 از سری تخت هایی است که در سال جدید میلادی کمپانی اینتکس آن را بیشتر برای استفاده در سفر و کمپینگ تولید و ارائه کرد. این تخت به دلیل وجود پمپ باد USB و قابلیت راه اندازی با تمامی مدل های پاوربانک ، آداپتور شارژر موبایل و مبدل های USB خودرو بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. هم چنین امکان استفاده در منزل ، محیط کار و انواع چادرهای مسافرتی به دلیل ابعاد مناسب این محصول فراهم است. خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت امکان پذیر است.

تخت بادی دو رنگ تک نفره اینتکس 64157 بهترین گزینه برای استفاده افراد به طور دائمی می باشد که از بدنه ای سازگار و منحصر به فرد تشکیل شده است و می تواند بهترین اوقات را برای استفاده کنندگان رقم بزند. تخت خواب بادی دارای بدنه دو رنگ است که زیبایی چشمگیری را ایجاد می کند. این رنگبندی سبب جذب مخاطب می شود که محصولی زیبا و خاص را ایجاد کرده است و در نهایت می تواند موجب رضایت این افراد شود. تخت بادی مد نظر محصولی زیبا و خاص است که رویه ای کامل مواج را ایجاد کرده است. از این رو می توان بر روی آن به راحتی قرار گرفت و آرامش و راحتی را به دست آورد. بدن در چنین موقعیتی دچار مشکل نمی شود و مشکلاتی مانند کمر درد و درد در ناحیه ستون فقرات ایجاد نخواهد شد. به همین خاطر است که می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد و به عنوان یک سطح طبی و راحتی که در اتاق خواب قرار می گیرد بر روی آن قرار گرفت. 

تخت بادی دو رنگ تک نفره کمپینگ مدل 64157در هر صورت به دلیل داشتن کیفیت بالا و ساختاری استاندارد و ایمن توانسته رضایت مخاطب را در طولانی مدت جلب کند و به عنوان یک وسیله طبی و راحتی که جایگزین تخت خواب های گران قیمت می شود مورد استفاده قرار گیرد. این محصول هم دارای کیفیت بسیار بالا و سازگار زیاد می باشد و هم از قیمت مناسب برخوردار است تا بتوان به راحتی خرید آن را انجام داد و به بهره مندی از آن پرداخت. داشتن این محصول امکان به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش را نیز ایجاد می کند که به راحت ترین حالت ممکن صورت می گیرد و افراد می توانند در سایر موقعیت ها به استفاده و بهره برداری از این تخت خواب بادی اقدام نمایند. جهت سفارش و خرید تخت بادی دو رنگ تک نفره اینتکس 64157 تنها می توان به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرد تا محصول را با کیفیت اورجینال سفارش داد.

 نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ USB سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
پمپ باد USB
راه اندازی با آداپتور شارژر موبایل
راه اندازی با انواع پاوربانک ها
جا به جایی ساده و آسان به دلیل ابعاد کوچک
مناسب برای استفاده در چادر مسافرتی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...