تخت بادی دو تکه اصل اینتکس 67743

intex 67743

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان

تخت بادی دو تکه اصل اینتکس 67743 یک تخت بادی ایده آل است که امکان استفاده به عنوان دو تخت بادی یک نفره و یا یک تخت با ارتفاع بلند را برای شما فراهم می کند. این محصول دارای پمپ باد بوده و راه اندازی کالا به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. بدنه و رویه مخملی در کنار ساختار ضد تعریق ین محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این تخت بادی است. خرید این تخت از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم می باشد.

تخت بادی دو تکه اصل اینتکس 67743 خصوصیات و مزیت های مهمی را به دنبال دارد که می تواند برای استفاده و بهره برداری افراد بهترین گزینه باشد. تخت خواب بادی بدنه ای خاص دارد که کاربرد های زیادی را به نمایش می گذارد تا علاقه مندان نسبت به خرید آن اقدام کرده و از قابلیت های آن بهره مند شوند. این محصول بی نظیر از دو بخش تشکیل شده است که با قفل به هم متصل شده و در نتیجه تشکیل یک تخت خواب بادی را داده است. در زمان نیاز می توان این دو بخش را از هم جدا کرد تا در نتیجه دو تشک بادی ایجاد گردد و برای استفاده دو فرد مناسب شود. با این وجود است که این تخت خواب بادی جزو محبوب ترین و پرفروش ترین محصولاتی می باشد که در مسافرت و گردش کاربردی زیادی دارد و به راحتی راه اندازی می شود و قادر به فراهم کردن شرایط دلخواه می باشد که در محیط های بیرون از خانه بتوان از آن بهره مند شد و توانست در این محیط ها اقامت داشت.

تخت بادی دو تکه اصل اینتکس مدل 67743

 تخت خواب بادی بدنه ای راحتی دارد و می تواند هم به صورت تخت مورد استفاده قرار گیرد و هم به شکل تشک بادی استفاده شود. با این وجود است که کاربرد زیادی دارد و سبب تمایل افراد به داشتن خود شده است و افراد زیادی را به محصول جذب می کند. بدنه در نهایت کیفیت ساخته شده است چرا که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و می تواند در محیط های گوناگون ایجاد سازگاری کرده و از داشتن آن لذت برد. بدنه بدون حساسیت و بدون هر گونه تعریق مورد استفاده قرار می گیرد که در نهایت می توان آن را در فصول گرم سال و در مسافرت های خود استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد. کسانی که به دنبال خرید تخت بادی دو تکه اصل اینتکس 67743 با کیفیت اصل و اورجینال می باشند می توانند محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه مرکزی اینتکس سفارش دهند.

خرید تخت خواب بادی دو تکه اینتکس

 نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق و مخمل
امکان راه اندازی سریع و آسان
قابلیت جدا شدن لایه ها از هم
طراحی خاص و جذاب دو بخشی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...