تخت بادی دونفره مرتفع طبی intex 64140

intex 64140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
4,700,000
3,700,000 تومان

تخت بادی دونفره مرتفع طبی intex 64140 یکی دیگر از زیباترین انواع تخت خواب بادی برای استفاده تمامی سنین به خصوص رده سنی بزرگسال بوده که شما می توانید در زمان رفتن به سفر و یا در داخل منزل و محل کار خود برای استراحتی راحت آن را در نظر بگیرید. این تخت بادی بدنه ای مستطیل شکل داشته که در بخش لبه بالایی آن یک عدد پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده که با استفاده از برق شهری می توانید محصول را راه اندازی و یا باد محصول را تخلیه و آن را جمع کنید. این پمپ باد برقی قدرتمند و استاندارد بوده و می تواند خواسته شما را به راحتی و در زمانی کوتاه انجام دهد.

تخت بادی دونفره مرتفع طبی intex 64140 محصولی با وزن بدنه بسیار کم بوده به طوری که شما می توانید این تخت خواب بادی دونفره را به سادگی در داخل ساک حمل خود محصول قرار داده و به راحتی حمل و جا به جا کنید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این تخت بادی دونفره قادر بوده وزنی بالغ بر 270 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. رویه محصول همچنین از خطوط موازی تشکیل شده تا با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب اجتناب به عمل آورد. با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به نمایندگی اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل وب سایت می توانید جهت خرید تخت بادی دونفره مرتفع طبی intex 64140 اقدام نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...