تخت بادی دونفره طبی دو طرفه اینتکس

intex 64952

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,250,000 تومان

تخت بادی دونفره طبی دو طرفه اینتکس از سری تخت های لوکس و خاص اینتکس با ساختار دوبل می باشد که طراحی خاص و نوینی را ارائه کرده است. این محصول به گونه ای طراحی شده که دو نفر ب صورت مجزا و در هر سمت تخت بتوانند به راحتی خوابیده و استراحت کنند. تحمل وزن 273 کیلوگرمی در کنار طول و عرض استانداردی که دارد سبب شده تا یک محصول فوق العاده به شمار رود. این تخت بادی سفارش ساخت اروپا بوده و با بهترین کیفیت ممکن تولید و عرضه شده است. خرید و ثبت سفارش از سایت نمایندگی اینتکس برای شما عزیزان فراهم است.

تخت بادی دونفره طبی دو طرفه اینتکس رویه ای خاص و منحصر به فرد دارد که راحتی را برای افراد رقم می زند. این محصول بی نظیر به دلیل داشتن رویه  مخمل توانسته رضایت مخاطبان را به خود جلب کند و باعث فروش بالای محصول شود. از این رو می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و در مدت زمان طولانی از داشتن محصول بهره مند شد. تخت بادی دارای قابلیت استفاده از هر دو طرف می باشد و مشکلی برای استفاده از هر دو طرف آن وجود ندارد. این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود در داخل بدنه می باشد که به وسیله آن می توان به سرعت محصول مورد نظر را راه اندازی و نصب نمود. از این رو باد مورد نیاز برای راه اندازی تخت بادی تامین می شود و به سرعت این کار صورت می گیرد. این پمپ بادی کارکرد دو حالته نیز دارد. به این معنا که می توان باد داخل بدنه را به صورت مکش و با استفاده از این پمپ بادی تخلیه نمود و در نهایت موجب جمع آوری آسان و سریع محصول شد.

تخت بادی دو نفره دو طرفه اینتکستخت بادی دو نفره مد نظر وزنی مناسب دارد تا بتوان در داخل ساک حمل به راحتی آن را حمل و نقل نمود. ساک حمل نیز در کنار محصول به خریداران داده می شود و بابت آن هزینه اضافه پرداخت نخواهد شد. از این رو می توان با خیالی آسوده محصول را برای استفاده به مکان های مختلف برد و در صورت وجود امکانات به راه اندازی آن اقدام کرد. بدنه با قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت برای استفاده در فصول گرم سال مناسب می باشد و می تواند جهت استفاده دائمی و طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد. از این رو بهترین و کاربردی ترین محصولی است که امروزه به آن نیاز می باشد و می توان جایگزین تخت خواب های فلزی و چوبی کرد. جهت سفارش و خرید آسان تخت بادی دونفره طبی دو طرفه اینتکس می توان به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کرد و محصول را سفارش داد.

تخت بادی دو نفره دوبل اینتکس

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه ضد تعریق و طبی
 دیواره های مخمل و بادوام
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
 ضخامت بالای بدنه
 مناسب استفاده تمام سنین
 کیفیت بالای ساخت و تولید
 قابل استفاده در هر فضا و مکانی
 راه اندازی در کمتر از پنج دقیقه
 ساختار دوبل و منحصر به فرد
اقلام همراه دفترچه راهنما ، چسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...