تخت بادی دو نفره سایز بزرگ مرتفع بست وی

Bestway 67692

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
9,500,000
8,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دونفره طبی بست وی Bestway 67692 پر فروش ترین محصول راحتی در طی مدت زمان اخیر بوده است که می تواند نیاز افراد به راحتی و آرامش را پاسخ دهد. در نتیجه با خرید آن دیگر نیازی به خرید وسایل راحتی و طبی نخواهد بود و در نتیجه می توان از آن لذت برد. بدنه این محصول در نهایت استاندارد های لازم ساخته شده است و طراحی آن به روز و جدید است. رنگبندی بدنه دو رنگ بوده است. به طوری که بخش های کناری رنگی تیره را به خود گرفته اند و رویه از رنگ روشن برخوردار است. این رنگبندی که برای افزایش میزان جذابیت محصول ایجاد شده است می تواند نظر خریداران را به خود جلب کند و در نتیجه محبوب و منحصر به فرد باشد. از این رو تخت بادی دونفره طبی بست وی Bestway 67692 میزان فروش بالایی دارد و برای تمامی سلیقه ها ساخته شده است. بدنه ضد آب نمی باشد. چرا که قابلیت نفوذ پذیری نسبت به آب و رطوبت دارد.

فروش تخت بادی دونفره طبی بست وی Bestway 67692 از این رو کسانی که این محصول را مورد خریداری قرار می دهند باید نسبت به ورود آب و رطوبت به داخل بافت بدنه خودداری کنند. چرا که این محصول با ورود آب و رطوبت دچار تغییرات اساسی می شود که سلامت بدنه به خطر می افتد. تخت بادی دارای بافت سلولی است که داخل آن را تشکیل داده اند. از این رو با ورود آب و رطوبت بافت سست می شود و استحکام خود را از دست خواهد داد. اگر قصد خرید تخت بادی دونفره طبی بست وی Bestway 67692 را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

تخت بادی دونفره طبی بست وی Bestway 67692 ارزان قیمت

نوعخانگی
تحمل وزن 300 کیلوگرم
طول 203 سانتی متر
عرض 193 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه pvc جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری pvc
جنس کف pvc
پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
 ساختار سه لایه
 راه اندازی سریع و آسان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...