تخت بادی دونفره برزنتی بست وی 67615

bestway 67615

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان

تخت بادی دونفره برزنتی بست وی 67615 یک تخت بادی به همراه بالش بادی سرخود ، پمپ باد برقی متصل به بدنه و دو کاره و همین طور ساک حمل می باشد که به همین دلیل یک کالای کامل را می توانید در اختیار داشته باشید. این تخت بادی دارای رویه مخمل و باکیفیت با طراحی ساده و شیک است که مناسب برای استفاده تمام سنین است. امکان خرید از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم است.

تخت بادی دونفره برزنتی بست وی 67615 یکی دیگر از جذاب ترین انواع تخت بادی برای رده سنی بزرگسال تولید شده توسط شرکت بست وی بوده و می توانید در زمان رفتن به سفر و یا در داخل خانه از آن استفاده کرده و لذت ببرید. غالبا افرادی که مشکلات درد در ناحیه کمر را داشته به دنبال تختی هستند که ارتفاع بالایی داشته تا برای برخواستن از روی تخت خود کمترین فشار ممکن به ستون فقرات وارد شود. در همین راستا بوده که کارخانه بست وی در پروسه طراحی و تولید این تخت بادی به سراغ بالاترین میزان ارتفاع استاندارد یعنی 56 سانتی متر رفته است. این تخت بادی بدنه از نوع مرغوب ترین برزنتی سه لایه داشته که رویه بستر خواب یک روکش از نوع مخمل دارد. بخش کف تخت بادی به دلیل تماس مستمر با سطح زمین و همچنین تحمل تمامی وزن وارد شده به بدنه محصول از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. تخت بادی دو نفره برزنتی بست ویاین محصول قادر بوده وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم را به راحتی و بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کرده که این نشان از استحکام بالای این تخت بادی به شمار می رود. جهت راحتی مصرف کنندگان محترم در زمان راه اندازی محصول ، کمپانی سازنده یک عدد پمپ باد برقی سرخود با قدرت مکش و پمپاژ باد در بخش بالایی محصول تعبیه کرده است. این پمپ در زمان راه اندازی می تواند محصول را در زمانی کوتاه راه اندازی کرده و در زمان جمع اوری به راحتی در کمتر از 10 دقیقه باد داخل تخت بادی را تخلیه کند. تخت بادی مورد نظر همچنین مجهز به یک ساک حمل پارچه ای بوده تا با استفاده از آن بتوانید از کالای خود به خوبی مراقبت کرده و برای حمل و جا به جایی آن مشکلی نداشته باشید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد انتخاب و خرید تخت بادی دونفره برزنتی بست وی 67615 را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

تخت بادی دونفره بست وی مدل 67615

نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 275 کیلوگرم
طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دولایه
پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
دارای سطح مواج با خطوط موازی
رویه طبی و ضد تعریق
قابل استفاده برای تمام سنین
راه اندازی در کمتر از پنج دقیقه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...