تخت بادی دونفره برزنتی اینتکس

Intex 64486

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,650,000 تومان

تخت بادی دونفره برزنتی اینتکس جزو پر استفاده ترین تخت های بادی است که بدنه ای دو نفره دارد و از ابعاد بزرگ برخوردار می باشد. محصول مورد نظر را می توان با خیالی آسوده نصب کرد و به استفاده کردن از آن اقدام نمود. با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت تخت بادی استفاده شده است افراد می توانند از آن در محل های مختلف استفاده کنند. چرا که محصول جزو سازگار ترین محصولات به حساب می آید و در مسافرت و مکان های مختلف کاربرد دارد. امکان استفاده از این تخت بادی تنها به وسیله دسترسی به برق امکان پذیر است. از این رو کسانی که به محیط های سربسته مسافرت می کنند و یا دسترسی به برق در محیط های باز دارند می توانند تخت بادی مد نظر را مورد استفاده قرار دهند.

تخت بادی دونفره برزنتی اینتکس در نظر گرفتن این تخت بادی برای مجهز کردن باغ و ویلا مناسب است. چرا که افراد برای رفتن به این محیط ها به اسباب راحتی و استراحت نیاز دارند و به دنبال ارزان قیمت ترین وسیله برای اقامت در شب نیز می باشند. از این رو تخت بادی اینتکس را سفارش می دهند و برای خود و اعضای خانواده خود برترین محیط و فضا را ایجاد خواهند کرد. افراد می توانند بهترین شرایط را با استفاده از این محصول داشته باشند و در طی ساعات طولانی بهترین موقعیت را به دست آورند. در نتیجه یکی از خاص ترین و پر فروش ترین تخت بادی با برند اینتکس است. شما می توانید از سراسر کشور به صورت حضوری و یا اینترنتی به وب سایت فروشگاه اینتکس ایران برای خرید تخت بادی دونفره برزنتی اینتکس مراجعه کرده و یا جهت دریافت مشاوره از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریبرزنتی
 جنس کفبرزنتی دولایه
 پمپ-
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل-
سایر ویژگی ها به همراه برچسب تعمیرات
لایه های داخلی سیمی مقاوم
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...