تخت بادی دونفره با رویه مواج intex 64428

intex 64428

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
6,200,000
4,900,000 تومان

تخت بادی دونفره با رویه مواج intex 64428 یکی دیگر از جدیدترین انواع تخت بادی با رویه استاندارد و طبی بوده که به تازگی توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته که در داخل بسته بندی خود یک عدد ساک حمل نیز دارد. شما با استفاده از این ساک حمل می توانید محصول را به راحتی جا به جا کرده و در صورت عدم استفاده به صورت اصولی از آن نگهداری کنید. رویه اصلی این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده تا شما یک بستر نرم و راحت برای خواب داشته و محیط استفاده شده کاملا ضدتعریق گردد. چرا که با امکان ایجاد گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن مصرف کننده در زمان خواب اجتناب به عمل می آید.

 این تخت بادی مجهز به پمپ باد برقی سرخود نیز بوده که از طریق آن می توانید محصول را راه اندازی و یا در زمانی کوتاه کاملا جمع اوری کنید. رنگ بدنه این محصول کاملا روشن بوده که به زیبایی ان می افزاید و توانسته نظر مساعد تمامی سلیقه ها را به خود جلب کند. این محصول همچنین وزن بدنه کمی در حدود 9 کیلوگرم داشته که موجب حمل ساده محصول خواهد شد. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه تخت بادی دونفره با رویه مواج intex 64428 نداشته و این تخت بادی می تواند تا میزان 275 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. اگر با در نظر گرفتن موارد یاد شده قصد خرید تخت بادی دونفره با رویه مواج intex 64428 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 275 کیلو گرم
طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری PVC مخملی
جنس کف PVC دولایه
پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

Leili radmehr

من خیلی دنبال تخت بادی با رویه مشبک بودم که تاریخ تولیدش قدیمی نباشه واسم مهم بود سری deluxe اینتکس باشه تا با مشاوره تلفنی این تخت بهم معرفی کردن. بعد از یک هفته استفاده میتونم بگم راضی هستم از انتخابم.

365 روز پیش ارسال پاسخ