تخت بادی دونفره اینتکس طبی خوشخواب

Intex 66962

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,950,000 تومان

تخت بادی دونفره اینتکس طبی خوشخواب یکی دیگر از محصولات کالای خواب برای خانواده بوده که توانسته به دلیل ویژگی های منحصر به فرد نظیر دوام بدنه و قیمت مقرون به صرفه به فروش قابل قبولی دست یابد. تخت بادی اینتکس به معرفی آن می پردازیم دارای بدنه ای بزرگ و جادار است. از این رو دو فرد به طور همزمان قادر به استفاده راحت از آن می باشند. این محصول کاربردی و منحصر به فرد از بدنه ای با طراحی طبی برخوردار است که می توان در زمان قرار گیری بر روی آن آرامش و راحتی را به دست آورد. از این رو بدنه رویه ای طبی دارد که برای استفاده در مدت زمان طولانی مناسب بوده است.

تخت بادی دونفره اینتکس طبی خوشخوابطراحی این محصول بسیار بی نقص و حرفه ای خواهد بود. چرا که برای استفاده مشکلی را برای علاقه مندان ایجاد نمی کند و می تواند به راحتی برای آن ها فضایی دلخواه را ایجاد سازد. به وسیله داشتن این تخت بادی افراد می توانند خود را در موقعیت طبی و استاندارد قرار دهند و از فضای قرار گیری در آن نهایت لذت را ببرند. تخت خواب بادی با برند اینتکس از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که می تواند قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن را ایجاد سازد. همچنین به دلیل گردش هوای آزاد در بدنه قابلیت ضد تعریق بودن نیز نصیب آن شده است. بنابراین تمامی افراد با سلیقه های مختلف قادر به استفاده از این تخت بادی خواهند بود و مشکلی آن ها را تهدید نمی کند. برخورداری از مزیت ها و کاربرد های زیاد در این تخت بادی به افراد کمک می کند که آن را در مکان ها گوناگون مورد استفاده قرار دهند و به راه اندازی آن اقدام کنند. برای خرید تخت بادی دونفره اینتکس طبی خوشخواب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تخت بادیخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...