تخت بادی جیر دو نفره اینتکس اصل 67738

intex 67738

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,420,000 تومان

تخت بادی جیر دو نفره اینتکس اصل 67738 محصولی سازگار و منحصر به فرد است که به جهت آرامش و راحتی افراد ساخته شده است و می تواند لحظات خوشی را برای آن ها ایجاد سازد. این تخت بادی بدنه ای با جنس با کیفیت وینیل دارد که رویه آن از نوع جیر می باشد .تمامی بخش های تشکیل دهنده محصول ایجاد یک محصول سازگار و مقاوم را کرده اند تا افراد بتوانند در طی سال های زیاد از وجود این محصول لذت ببرند و از داشتن آن بهره مند باشند. تخت بادی مد نظر برای استفاده در مکان های مختلف ساخته شده است به طوری که بخش کف آن از ضخامت زیادی تشکیل شده است تا بر روی سطوح گوناگون قرار گیرد و فشار وزن افراد را نیز به خوبی تحمل کند. تخت بادی مد نظر اصل اینتکس است و با کیفیت اصل اینتکس به فروش می رسد. افراد می توانند با خیالی آسوده در خصوص اصل بودن محصول و همچنین اورجینال بودن آن نسبت به خرید اقدام کنند و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

 بدنه ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد که به عنوان یک تخت خواب دائمی از آن استفاده می شود. علاوه بر این موارد دارای بر آمدگی به نام بالش بادی سرخود نیز می باشد که در ساختار آن به وجود آمده و توانسته راحتی زیادی را برای افراد رقم بزند. محصول دلخواه به خوبی می تواند در اتاق خواب افراد و همچنین در باغ و ویلا مورد استفاده قرار گیرد و امکان اقامت در شب را میسر سازد. مزیت مهمی که در این محصول ایجاد شده است وجود پمپ باد برقی سرخود می باشد که در بدنه وجود دارد و می توان به این وسیله با اتصال به برق در کم ترین زمان محصول را آماده استفاده و بهره برداری نمود. هر یک از کسانی که به دنبال یک مرکز معتبر جهت سفارش تخت بادی می باشند می توانند تخت بادی جیر دو نفره اینتکس اصل 67738 را از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند.

نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...