تخت بادی جیر دو نفره اصل اینتکس 64470

intex 64470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان

تخت بادی جیر دو نفره اصل اینتکس 64470 بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد دارد به طوری که می تواند با طول عمر بالا برای استفاده افراد اماده باشد. از این رو بدنه ای استاندارد و ایمن را تشکیل داده است تا بر روی آن احساس خوشایندی صورت گیرد و در نتیجه به عنوان یک تخت خواب دائمی در اتاق خواب استفاده می شود. بدنه محصول از جنس با کیفیت وینیل تشکیل شده است که رویه آن از نوع جیر بوده است و می تواند لطافت و نرمی ایجاد سازد. از این رو محصول مورد نظر دارای سازگاری لازم و کافی است که می تواند برای استفاده در طول عمر بالا از آن بهره مند شد و توانست بدون ایجاد حساسیت مورد استفاده قرار گیرد. بدنه دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد و می تواند برای کودکان نیز سطحی مناسب را فراهم سازد. از این رو تمامی رده های سنی به راحتی قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند و بهترین استراحت را خواهند داشت.

خرید تخت بادی جیر دو نفره اینتکس

این تخت بادی به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد و ایجاد ساختاری استاندارد و ایمن برای استفاده به صورت مداوم کاربرد دارد و می تواند در منزل و اتاق خواب افراد جایگزین تخت خواب های فلزی و چوبی باشد. با این وجود است که استفاده و کاربرد های زیادی دارد و می تواند برای افراد مختلف بهترین خصوصیات و راحت ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. تخت بادی مد نظر با داشتن پمپ باد برقی سرخود می تواند به برق متصل شده و سبب راه اندازی و تولید باد شود. با این وجود است که در مدت زمان کوتاه برای بهره برداری آماده می شود و می تواند به راحتی نیز جمع آوری گردد. چرا که پمپ آن قابلیت مکش باد را نیز خواهد داشت. به منظور خرید آسان تخت بادی جیر دو نفره اصل اینتکس 64470 به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل سفارش دهید.

فروش تخت دو نفره فوم دار اینتکس

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح صاف
 رویه نرم و راحت
افلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...