تخت بادی تک نفره طبی Bestway 67455

Bestway 67455

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,670,000 تومان

تخت بادی تک نفره طبی Bestway 67455  بدنه ای مواج و راحتی دارد به طوری که می توان با خیالی اسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. بدنه این تخت بادی کخ توسط کارخانه بست وی طراحی و تولید شده برای یک فرد ساخته شده است و دارای ابعاد مناسب برای یک فرد بوده است. به همین خاطر است که می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد و یا آن را با خود به همراه داشت. در مسافرت وجود اسباب راحتی برای استراحت و خواب ضروری است که با تولید تخت خواب بادی این امکانات تحقق پیدا می کند. از این رو این محصول خریداری می شود تا علاقه مندان بتوانند در شرایط مختلف از داشتن سطح طبی و مواج بهره مند باشند و آرامش کامل را به دست اورند. بدنه تک رنگ بوده است که به نوبه خود از زیبایی و جذابیت برخوردار می باشد.

فروش تخت بادی تک نفره طبی Bestway 67455 | اینتکس ایران این محصول به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر فشار وزن وارد بر خود می تواند برای افرادی که دارای وزن بالا می باشند نیز مورد استفاده قرار گیرد و دچار آسیب و خرابی نشود. از این رو بهترین نمونه برای این گروه از استفاده کنندگان نیز خواهد بود. کسانی که تمایل به داشتن وسیله طبی و راحتی برای اقامت در شب دارند می توانند این تخت خواب بادی را با ظرفیت یک نفره برای مسافرت و رفتن به تفریحگاه ها مورد استفاده قرار دهند و به موقعیت دلخواه دست پیدا کنند. اگر قصد خرید تخت بادی تک نفره طبی Bestway 67455 را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دارید تنها کافی بوده به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

تخت بادی تک نفره طبی Bestway 67455 اصل | اینتکس ایران

 نوعخانگی
 تحمل وزن 227 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق و طبی
 دارای بالش سرخود
 تحمل وزن بسیار مناسب و بالا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...