تخت بادی بیمار قابل تنظیم bestway 67386

bestway 67386

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
1,950,000
1,730,000 تومان

تخت بادی بیمار قابل تنظیم bestway 67386 تولیدی بسیار ایده آل است که از طرف شرکت بست وی طراحی گردیده و همین عامل باعث شده تا در کنار ساختاری که دارد شما بتوانید با خیالی راحت و آسوده خرید این محصول را برای خود یا دیگر افرادی که دارای بیماری هستند خریداری کنید. این محصول تنها برای بیماران طراحی نشده است و یک محصول عامه پسند است اما به دلیل قابلیت تنظیم تکیه گاه و پشتی این محصول شما این مزیت را دارید که با خیالی راحت از این تخت بادی برای بیماران هم استفاده کرده و در بهترین حالت ممکن برای استراحت و خواب آن ها از این محصول بهره ببرید. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که این تخت بادی دارای بدنه ای دو لایه بوده و با توجه به ظاهری که دارد قطعا می تواند برای استفاده تمام اشخاص ایده آل باشد. رویه اصلی این تخت بادی مخملی بوده و بخش های زیرین این کالا هم ساختاری برزنتی دارد که نشان از کیفیت بالای بدنه و محصول دارد.

تخت بادی بیمار قابل تنظیم bestway 67386 | اینتکس ایران

به جز این موارد مسئله مهم دیگری که باید در خصوص تخت بادی بیمار قابل تنظیم bestway 67386 اشاره کنیم قابلیت تنظیم ارتفاع بخش انتهایی و در واقع پشتی این محصول است. این ناحیه این مزیت را دارد که به راحتی با خالی کردن باد ناحیه انتهایی این محصول به صورت ساده از تخت بادی استفاده نمایید. هم چنین باید اشاره کنیم که رویه اصلی این تخت نیز به صورت شیاردار شکل گرفته که نشان از طراحی بی نظیر این محصول دارد. تحمل وزن بالا ، وزن کم باکس محصول و هم چنین وجود امکاناتی نظیر برچسب تعمیرات و ساک حمل همگی از ویژگی های بی نظیر این تخت بادی به شمار می رود. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این تخت بادی بیمار برای شما از سایت اینتکس ایران ، نمایندگی بست وی و اینتکس فراهم می باشد.

خرید تخت بادی بیمار قابل تنظیم | اینتکس ایران

نوعخانگی و مسافرتی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حملبله
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای تکیه گاه قابل تنظیم
دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

احمد حجازی

سلام آیا از این تخت بادی بیمار ۶۷۳۸۶
موجود است؟ اگر هست آیا پمپ بادی آن برقی است یا خیر همچنین قیمت آن در حال حاضر چند است ، و اینکه مشخصات دقیق که نوشتید باید باشد

22 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
مشخصات دقیق است اما متاسفانه فعلا موجودی این محصول تمام شده است.

21 روز پیش ارسال پاسخ