تخت بادی بست وی یک نفره طبی Bestway 69005

Bestway 69005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,970,000 تومان

تخت بادی بست وی یک نفره طبی Bestway 69005 ساختاری طبی و بی نقص دارد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. طراحی این محصول به روز و شیک است اما علاوه بر این موارد از مزیت های زیادی برخوردار است. محصول مورد نظر بدنه ای مواج دارد که فرورفتگی زیادی را حاصل کرده است. همچنین قسمت بالایی بدنه متورم و بر آمده بوده است که می توان از آن به عنوان بالش بادی سرخود یاد کرد. بالش بادی سر خود می تواند برای استراحت افراد مناسب باشد و در صورت دسترسی نداشتن به وسایل راحتی دیگر بتوانند از داشتن استراحت بهره مند شوند. تخت بادی بست وی دارای پمپ باد سرخود بوده است که قدرت 220 ولت دارد. بنابراین بدنه را به سرعت راه اندازی می کند و برای استفاده آماده می سازد. داشتن پمپ باد سرخود سبب شده است که دیگر نیازی به خرید پمپ باد مجزا نباشد و بتوان در شرایط مختلف بدون به همراه داشتن وسایل اضافه محصول را برای استفاده آماده کرد. 

فروش تخت بادی بست وی یک نفره طبی Bestway 69005 | اینتکس ایرانبدنه دو رنگ و زیبا است و جذابیت زیادی را ایجاد کرده است. بنابراین می توان آن را در دکوراسیون اتاق خواب نیز مورد استفاده قرار داد و از آن به عنوان تخت خواب دائمی خود استفاده کرد. خرید تخت خواب بادی با برند بست وی و داشتن تجهیزات و امکانات لازم می تواند آرامش را به افراد ببخشد و محصولی با طول عمر بالا را برای آن ها آماده سازد. جهت خرید تخت بادی بست وی یک نفره طبی Bestway 69005 می توانید از سراسر کشور به صورت اینترنتی به وب سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به مرکز خرید محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه کنید.

تخت بادی بست وی یک نفره طبی Bestway 69005 طبی | اینتکس ایران

 نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای طراحی بدنه دو رنگ و زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...