تخت بادی بست وی دونفره تکیه گاه دار Bestway 69020

Bestway 69020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,400,000 تومان

تخت بادی بست وی دونفره تکیه گاه دار Bestway 69020 یکی از زیبا ترین و جذاب ترین محصولات بست وی است که به جهت ایجاد راحتی و آسایش مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه بادی و نرم می باشد و بخش بر آمده ای به نام تکیه گاه بادی در قسمت بالایی محصول قرار گرفته است. در نتیجه می توان از آن به عنوان یک تکیه گاه در زمان نشستن استفاده کرد. این بخش زیبایی خاصی به محصول بخشیده است و آن را جذاب کرده است. به این ترتیب افراد زیادی تمایل به داشتن تخت بادی مد نظر در اتاق خواب خود پیدا می کنند و قادر خواهند بود آن را به جای تخت خواب دو نفره با جنس فلز و چوب مورد استفاده قرار دهند. رنگ در نظر گرفته در ساخت تخت بادی بست وی نیز زیبایی آن را دو چندان کرده است و به دلیل ملایم بودن برای استفاده مداوم در نظر گرفته می شود. تخت بادی بست وی دونفره تکیه گاه دار Bestway 69020 به سادگی و در زمان کوتاه راه اندازی می شود و دارای دریچه ای برای تخلیه باد نیز می باشد.

فروش تخت بادی بست وی دونفره تکیه گاه دار Bestway 69020 | اینتکس ایران امکانات موجود در این محصول همگی برای راحتی استفاده از آن بوده است که رضایت استفاده کنندگان را در پی دارد. به همین خاطر میزان فروش محصول بالا می باشد و می توان نسبت به داشتن آن اطمینان داشت. علاقه مندان برای خرید تخت بادی بست وی دونفره تکیه گاه دار Bestway 69020 می توانند این محصول را از فروشگاه اینتکس ایران به صورت اینترنتی و یا حضوری سفارش داده و جهت دریافت مشاوره هنگام خرید نیز می توانند از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایند.

تخت بادی بست وی دونفره تکیه گاه دار Bestway 69020 ارزان | اینتکس ایران


 نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر (تا تکیه گاه)
 جنس رویه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 110 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 رویه کامفورت و طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...