تخت بادی بزرگ دو نفره بالش دار 67614

bestway 67614

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

تخت بادی بزرگ دو نفره بالش دار 67614 یک تخت بادی تولید برند بست وی است که بر روی ناحیه بالایی این محصول می توانید بالش بادی سرخود را مشاهده کنید. رویه مخملی و ضد تعریق در کنار ابعاد ایده آل محصول به گونه ای است که دو نفر بزرگسال با خیال راحت می توانند از این کالا استفاده کرده و لذت ببرند. راه اندازی این محصول با پمپ باد برقی سرخود در کمترین زمان ممکن انجام می شود و می توانید تخت را از سایت نمایندگی اینتکس ایران خریداری نمایید.

تخت بادی بزرگ دو نفره بالش دار 67614 بدنه ای مرتع و بلند دارد که می تواند به عنوان یک تخت خواب دائمی و طبی مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. داشتن این محصول بی نظیر سبب شده است که علاقه مندان به آرامش و راحتی نیازی به خرید تخت خواب های گران قیمت نداشته باشند و بتوانند به راحتی بهترین گزینه را داشته باشند. امکان استفاده از این تخت بادی در منزل وجود دارد که افراد تمایل دارند محصول را در اتاق خواب خود نصب و راه اندازی کنند و به جای تخت های دیگر مورد استفاده قرار دهند. علاوه بر این موارد برای تجهیز کردن محیط باغ و ویلا به اسباب راحتی و امکان اقامت در شب می توان تخت بادی مد نظر را انتخاب کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود و در نهایت می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد. تخت بادی بزرگ و دو نفره می باشد که دارای رویه مواج است.

خرید تخت بادی بزرگ دو نفره بالش دار بست وی

رویه بدنه سبب شده است که بدن و ستون فقرات در بهترین موقعیت باشند و از آن بهره مند شوند. علاوه بر این موارد بدنه در بخش بالایی خود دارای بالش بادی سرخود می باشد که در واقع بخش برآمده آن قسمت است. به همین خاطر است که دیگر نیازی به استفاده از بالش در زمان قرار گیری بر روی تشک بادی نیست و می توان بدون وسایل اضافه به استراحت و خواب خود پرداخت. در این شرایط محصول به عنوان یک محصول کمجا و منحصر به فرد برای مکان های مختلف معرفی می شود که با امکان نصب آسان بهترین گزینه به حساب می آید. نصب محصول به دلیل وجود پمپ باد برقی سرخود در داخل خود در کم ترین زمان انجام می گیرد و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. کسانی که به دنبال محلی مناسب جهت خرید تخت بادی بزرگ دو نفره بالش دار 67614 می باشند تنها قادر به ثبت سفارش از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس هستند.

فروش تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67614

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه ضد تعریق و طبی
دیواره های مخمل
دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
بهره مندی از بالش بادی سرخود
رویه مخمل مواج و بادوام
انعطاف پذیری عالی برای تمام سنین
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...