تخت بادی بزرگ دو نفره اصل 67532

bestway 67532

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان

تخت بادی بزرگ دو نفره اصل 67532 یک تخت با رنگ بندی زیبا و خاص مناسب برای استفاده دو نفر به صورت همزمان می باشد. این محصول تولید برند بست وی بوده و به ساده ترین شکل ممکن با توجه به وجود پمپ باد سرخود قابلیت راه اندازی و حتی تخلیه باد را داراست. این کالا تحمل وزن بالایی داشته و مناسب برای استفاده در سفر ، محیط کار و منزل می باشد. خرید این محصول از سایت اینتکس ایران برای شما امکان پذیر است.

تخت بادی بزرگ دو نفره اصل 67532 به صرفه ترین محصول بادی است که به جهت ایجاد راحتی و آرامش خریداری می شود و قابلیت استفاده شدن در مکان های مختلف را دارد. در نتیجه می توان خرید آن را انجام داد و از داشتن محصول در طی سال های زیاد بهره مند شد. تخت بادی مد نظر بدنه ای بزرگ و جادار دارد که برای استفاده دو فرد ساخته شده است و سطح آن مواج و راحتی است. به طوری که بدن نیز در آرامش بخش ترین حالت ممکن قرار می گیرد. این تخت بادی دارای بر آمدگی در بخش بالایی نیز می باشد که به عنوان بالش بادی سرخود معرفی می شود و می توان از داشتن آن بهترین شرایط را به دست آورد. بدنه استاندارد و ایمن که ساخت شرکت بست وی می باشد سبب جلب مخاطب شده است که می تواند محصول را پر فروش و منحصر به فرد کند و در نتیجه بتواند بهترین و کاربردی ترین وسیله راحتی و بادی باشد که در منزل نیز استفاده می شود. اما به دلیل قابلیت راه اندازی و جمع آوری آسان می توان محصول را با خود به همراه داشت و در مکان های مختلف حمل و نقل نمود.

خرید تخت بادی بزرگ دو نفره اصل بست وی

در این صورت است که به راحتی مورد بهره برداری قرار می گیرد و قادر خواهد بود. لحظات خوشی را برای افراد رقم بزند. از نظر ظاهر نیز محصول در جذاب ترین صورت ممکن قرار گرفته است که در نتیجه می توان به عنوان یک محصول جذاب و زیبا در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود از آن استفاده کرد. این محصول دارای قابلیت راه اندازی به وسیله پمپ باد برقی می باشد که در داخل بدنه وجود دارد و نیازی به تهیه پمپ باد نمی باشد. از این رو به صرفه نیز خواهد بود و با داشتن قابلیت هایی مانند ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. کسانی که قصد خرید تخت بادی بزرگ دو نفره اصل 67532 را دارند به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنند.

فروش تخت بادی بزرگ دو نفره مدل 67532

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 270 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه ضد تعریق و طبی
 دیواره های مخمل
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
 رویه کرم رنگ و زیبا
 بهره مندی از بالش بادی سرخود
 قابل استفاده برای تمام سنین
 کیفیت بالای بدنه و ضخامت بخش های مختلف
 راه اندازی محصول در کمتر از پنج دقیقه
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...