تخت بادی بزرگ با بدنه جیر 67708

bestway 67708

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان

تخت بادی بزرگ با بدنه جیر 67708 یک تخت بادی با پمپ سرخود و خاص می باشد که قابل استفاده برای تمام سنین بوده و با بالاترین کیفیت ممکن می توانید از آن استفاده کنید. بهره مندی از بالش بادی سرخود و رویه مخمل و ضد تعریق از مهم ترین ویژگی های این تخت بادی به شمار می رود. راحتی در حمل و نقل به دلیل وج.د باکس با وزن کم و همین طور ساک حمل از ویژگی های فوق العاده این تخت بادی به شمار می رود. خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

تخت بادی بزرگ با بدنه جیر 67708 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که ساخت شرکت بست وی است و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. این تخت بادی بدنه ای تشکیل شده از دو رنگ دارد که از جنس پی وی سی ساخته شده است اما رویه آن با بدنه جیر محصول را احاطه کرده است تا در نتیجه بتوان بهترین اوقات را سپری نمود. لطافت ایجاد شده به وسیله رویه جیر سبب استفاده محصول برای تمامی رده های سنی شده است که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره برداری از آن اقدام کرد. تخت بادی بدنه ای بزرگ با ظرفیت دو نفره دارد تا بتوان در اتاق خواب خود از آن استفاده کرد و دیگر نیازی به تخت خواب های گران قیمت نداشت. علاوه بر این موارد با خرید تخت بادی مد نظر مزیت های زیادی در مقایسه با تخت خواب های دیگر به دست می آید که مهم ترین آن ارزان قیمت بودن می باشد.

خرید تخت بادی بزرگ با بدنه جیر

محصول به صرفه می باشد و خرید آن با قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالا انجام می گیرد. در نتیجه می توان اوقات خوشی را سپری کرد که به وسیله بدنه بزرگ و جادار محصولات بادی به دست می آید. این محصول دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق نیز می باشد تا در فصول گرم سال نیز بتوان از آن بهره مند شد. همچنین دارای قابلیت نصب آسان است که پمپ باد سرخود آن به وسیله اتصال به مودم شروع به کار می کند. از این رو داشتن محصول مورد نظر بهترین اوقات را برای افراد رقم می زند و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها ایجاد سازد. در بخش بالایی بدنه بر آمدگی به نام بالش بادی سرخود ایجاد شده است که می توان با داشتن آن بهترین موقعیت را داشت و بدن را در شرایط استاندارد و راحت قرار داد. خرید تخت بادی بزرگ با بدنه جیر 67708 تنها با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

فروش تخت بادی بزرگ بست وی مدل 67708

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 295 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه ضد تعریق و طبی
پمپ باد دارای تایمر
قابلیت اتصال پمپ باد به مودم
دیواره ها و رویه مخمل
دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
امکان راه اندازی در کمترین زمان
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...