تخت بادی برزنتی یک نفره Fibertech Premaire اینتکس

intex 64902

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان

تخت بادی برزنتی یک نفره Fibertech Premaire اینتکس از سری محصولات برند و اصل می باشد که با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و در ساخت آن دقت و توجه زیادی به کار رفته است. این محصول حرفه ای دارای طول عمر بالا می باشد که به جهت داشتن بدنه ای باکیفیت است که ضخامت زیادی را ایجاد می کند و قابلیت قرار گیری بر روی سطوح مختلف را نیز مهیا می سازد. با این وجود است که تمامی علاقه مندان قادر به استفاده از آن خواهند بود که محصولی مسافرتی و خانگی به حساب می آید که در خانه بهترین جایگزین برای تخت خواب های چوبی و فلزی بوده است. 

فروش تخت بادی برزنتی یک نفره Fibertech Premaire اینتکس حرفه ایبا در نظر داشتن ضخامت زیاد و قابلیت راه اندازی آسان افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند بدون هر گونه مشکل بر روی سطوح مختلف آن را قرار دهند و بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند. سطح به دست آمده مواد و منحصر به فرد است که بدن را در موقعیت ایمن قرار می دهد تا در بخش کمر مشکلی ایجاد نگردد و بتوان از بروز کمر درد نیز جلوگیری کرد. رویه محصول از باکیفیت ترین جنس است و خصوصیات منحصر به فرد از جمله ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن را شامل می شود. با این وجود است که در تمامی فصول سال به ویژه فصول گرم سال نیز استفاده می شود و از بروز آسیب جلوگیری می کند. در داخل بدنه پمپ باد برقی سرخود وجود دارد که با شروع به کار کردن آن ساختار سلولی داخل بدنه متورم می شود و می تواند استحکام به خود گیرد و در نهایت محصول جهت استفاده آماده می گردد. چنانچه قصد خرید تخت بادی برزنتی یک نفره Fibertech Premaire اینتکس را دارید و به دنبال مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش می باشید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 6.350 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
تولید سال جدید میلادی
جا به جایی آسان محصول در ساک حمل
امکان راه اندازی در سریع ترین زمان ممکن
بخش های کناری و بدنه کاملا مخملی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...