تخت بادی برزنتی عرض 137 دو نفره Premaire اینتکس

intex 64904

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,700,000 تومان

تخت بادی برزنتی عرض 137 دو نفره Premaire اینتکس جدید ترین محصول برای استفاده در منزل و یا فضای باز می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است تا بتوان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. تخت بادی بدنه ای با جنس برزنتی  دارد که مقاومت زیادی در برابر عوامل مختلف از خود نشان می دهد و می توان با تکیه بر این مزیت محصول را در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار داد. تخت بادی از آن جایی که دارای ظرفیت دو نفره می باشد اما عرض کمی دارد تا به صورت کمجا و منحصر به فرد انتخاب شده و استفاده از آن در اولویت قرار گیرد.

خرید تخت بادی برزنتی عرض 137 دو نفره Premaire اینتکس باکیفیت و حرفه ای به این ترتیب در مسافرت و گردش نیز به همراه افراد می باشد و با وجود بدنه تاشو و قابلیت حمل آسان به وسیله ساک حمل می توان محصول را با خود به راحتی حمل و جا به جا نمود. تخت بادی برزنتی مد نظر دارای پمپ باد برقی سرخود نیز می باشد که در کم ترین زمان قادر به راه اندازی بدنه بزرگ محصول می باشد و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. به این ترتیب گزینه ای بی عیب و نقص است که در صورت تمایل می توان آن را در اتاق خواب نیز استفاده کرد و محصول را جایگزین تخت خواب های فلزی و چوبی نمود. این محصول خاص و منحصر به فرد از بدنه ای زیبا و اسپرت نیز تشکیل شده است که متناسب با استفاده رد سنی بزرگسال می باشد و در اتاق خواب نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد که می توان بر روی آن از رو تختی نیز استفاده کرد و از وجود آن بهره مند شد. به جهت انتخاب و خرید تخت بادی برزنتی عرض 137 دو نفره Premaire اینتکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب همواره می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد و محصول را به راحتی سفارش داد.

نوعخانگی
تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریبرزنتی
 جنس کفبرزنتی دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی : 7.950 کیلوگرم
لایه های داخلی فایبرتک
رویه مخملی و کامفورت لوکس
دیواره های جانبی و زیرین دولایه لمینیت سنگین
پمپ باد حرفه ای از نوع QuickFill Plus
دریچه باد AIR LOCK
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...