تخت بادی برزنتی دو نفره جدید 64906

intex 64906

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,500,000 تومان

تخت بادی برزنتی دو نفره جدید 64906 از سری تولیدات ایده آل کمپانی اینتکس از سری ساخت PremAire می باشد که با بالاترین کیفیت ممکن عرضه شده و دارای بخش های کناری برزنتی با انعطاف پذیری و مقاومت و استحکام فوق العاده بالا می باشد. این تخت دارای یک پمپ باد برقی سرخود با توان باد بسیار بالا بوده و در سریع ترین زمان ممکن می توانید تخت بادی را راه اندازی کنید. وجود ساک حمل جهت حمل و نقل آسان محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. امکان خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس ایران هم اکنون فراهم است.

تخت بادی برزنتی دو نفره جدید 64906 از سری محصولات با کیفیت و اصل می باشد که با داشتن بدنه نرم و منعطف توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو پر فروش ترین وسایل طبی و راحتی جهت رفتن به مسافرت می باشد. این تخت بادی در منزل نیز کاربرد دارد و به جهت ایجاد سطحی طبی و راحتی که بتوان بر روی آن اوقات خوشی را رقم زد مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. از این رو محصول با قیمت مناسب به فروش می رسد تا افراد بتوانند به جای تخت خواب های فلزی و چوبی از آن استفاده کنند و از آن لذت ببرند. تخت بادی بدون نیاز به خوشخواب استفاده می شود و بهترین شرایط را برای افراد رقم می زند. این بدنه دارای قابلیت های مختلف است که شامل ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن می باشد و می توان از داشتن آن لذت برد. تخت بادی قابلیت جا به جایی آسان دارد و برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد.

تخت بادی برزنتی دو نفره جدید اینتکس مدل 64906

در این صورت کسانی که به منظور رفتن به مسافرت و گردش این محصول را خریداری می کنند می توانند بهترین کاربرد را از آن به دست آورند که لحظات خوشی را برای آن ها رقم می زند. این تخت بادی دارای قابلیت راه اندازی و جمع آوری آسان است. چرا که در داخل بدنه آن پمپ باد برقی سرخود وجود دارد که هم قابلیت تولید باد دارد و هم قابلیت مکش باد از داخل بدنه را دارد. به این ترتیب هر یک از کسانی که به دنبال خرید این محصول کاربردی می باشند می توانند به راحتی در مکان های مختلف که دسترسی به برق دارد می توان آن را راه اندازی نمود و از آن بهره مند شد. این تخت بادی بدنه ای برزنتی دارد و می تواند با ظرفیت دو نفره اوقات خوشی را برای علاقه مندان رقم بزند. به منظور خرید آسان تخت بادی برزنتی دو نفره جدید 64906 به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید که بهترین مرجع برای خرید محصولات بادی اصل و اورجینال می باشد.

خرید تخت خواب بادی برزنتی دو نفره

نوعخانگی
تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریبرزنتی
 جنس کفبرزنتی دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی : 9.1 کیلوگرم
لایه های داخلی فایبرتک
رویه مخملی و کامفورت لوکس
دیواره های جانبی و زیرین دولایه لمینیت سنگین
پمپ باد حرفه ای از نوع QuickFill Plus
دریچه باد AIR LOCK
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...