تخت بادی برزنتی اصل اینتکس 64482

intex 64482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان

تخت بادی برزنتی اصل اینتکس 64482 مجهز ترین تخت بادی می باشد که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت حمل و نقل و جا به جایی آن نیز زیاد می باشد. به طوری که می توان محصول را با خود به همراه داشت و در صورت وجود موقعیت به نصب و راه اندازی آن اقدام کرد. راه اندازی محصول به وسیله اتصال به برق صورت می گیرد که در واقع کار پمپ باد برقی آغاز می شود و می توان محصول را به سرعت متورم و باد نمود. این محصول به راحتی نیز جمع آوری می شود و می تواند به جهت حمل و نقل و یا نگه داری آن را آماده ساخت. در نتیجه تخت بادی مد نظر بسیار کاربردی و منحصر به فرد می باشد که در نتیجه ساعات خوشی را برای افراد رقم می زند. از امکانات موجود در این تخت بادی می توان به چراغ ال ای دی اشاره کرد که در بدنه وجود دارد. این چراغ مانند شب خواب عمل می کند تا افراد در زمان خواب آن را روشن کرده و از آن استفاده نمایند. 

همچنین دارای پورت یو اس بی می باشد که می تواند فلش مموری های مختلف را جوابگو باشد. در این صورت استفاده کنندگان می توانند در زمان استراحت به گوش دادن آهنگ های مورد علاقه خود بپردازند و همچنین موارد دلخواه خود را گوش دهند. به هر حال این بخش نیز جزو امکانات و مزیت های تخت بادی  می باشد که در نتیجه می توان از آن بهترین موقعیت و شرایط را به دست آورد. بدنه در صورت خالی بودن از باد می تواند داخل ساک حمل قرار گیرد و به راحتی جا به جا شود. ساک حمل در کنار این محصول می باشد و جزو امکانات آن به حساب می اید. از این رو تمامی شرایط لازم برای استفاده آسان و راحت از این تخت بادی وجود دارد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. خرید تخت بادی برزنتی اصل اینتکس 64482 از نمایندگی مرکزی اینتکس صورت می گیرد که محصولات را با کیفیت بالا ارائه می کند.

 نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...