تخت بادی اینتکس یک نفره بدون پمپ

intex 67731

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,750,000 تومان

تخت بادی اینتکس یک نفره بدون پمپ از سری محصولات راحتی و طبی شرکت اینتکس است که با بدنه بادی ساخته شده است. این بدنه می تواند نرمی و لطافت زیادی را ایجاد سازد تا در نتیجه افراد در موقعیت های مختلف قادر به استفاده کردن از آن باشند. تخت بادی دارای ساختار منحصر به فرد و حرفه ای است. چرا که افراد برای استفاده در طی سال های زیاد آن را نیاز دارند و مد نظر قرار می دهند. در نتیجه خرید آن برای مدت زمان طولانی صورت می گیرد و افراد می توانند نسبت به آن اقدام کنند. بدنه برای داشتن ظاهری زیبا و منسجم دارای استحکام بالا می باشد به طوری که می تواند بر روی سطوح گوناگون حالت خود را از دست ندهد. به شرط آن که به میزان لازم بدنه باد شود و متورم گردد.

تخت بادی اینتکس یک نفره بدون پمپ ساختار داخلی تخت بادی دارای بافت سلولی می باشد که می تواند به راحتی بزرگ شده و مستحکم ترین بدنه را ایجاد سازد. این ساختار ارتفاع بلندی را به محصول می بخشد و تخت بادی را با ارتفاع مناسب برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می دهد. در نتیجه می توان گفت که شباهت تخت بادی به تخت خواب های دیگر نیز زیاد است و مشابه با آن ها دارای ارتفاع بلند می باشد. از این رو در زمان استفاده از محصول احساس راحتی زیادی حس می شود. اگر شما نیز قصد خرید تخت بادی اینتکس یک نفره بدون پمپ را دارید می توانید محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوعخانگی، مسافرتی
تحمل وزن145 کیلو گرم
 طول191 سانتی متر
عرض99 سانتی متر
 ارتفاع48 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...