تخت بادی اینتکس طبی یک نفره 64456

intex 64456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان

تخت بادی اینتکس طبی یک نفره 64456 از سری محصولات طبی و راحتی ساخت شرکت اینتکس است که می تواند بهترین لحظات را ایجاد کند تا افراد در بستری ایمن و استاندارد و طبی بتوانند بهترین موقعیت را داشته باشند و از آن لذت ببرند. تخت بادی برند و اصل است که ساخت شرکت اینتکس می باشد. به همین خاطر افراد می توانند اطمینان کامل و کافی از نظر کیفیت و مرغوبیت بدنه داشته باشند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. تخت بادی مد نظر بدنه ای با رویه طبی را دارا می باشد که می توان بر روی آن احساس آرامش و راحتی را به دست اورد و از آن لذت برد. بدنه بادی مد نظر به وسیله پمپ باد برقی سرخود که در داخل بدنه کار گذاشته شده است راه اندازی می شود و در نتیجه می تواند بهترین اوقات را داشته باشد تا در بستری ایمن و استاندارد بتوان به استراحت و خواب مشغول شد.

 به دلیل زیبایی ظاهری محصول می توان این تخت بادی را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود استفاده کرد و نوعی هماهنگی بین ساختار و رنگ محصول با دکور اتاق خواب ایجاد کرد. به هر حال نصب و راه اندازی آسان و سریع و همچنین جمع آوری محصول به ساده ترین حالت ممکن سبب شده است که افراد بتوانند آن را به راحتی با خود به همراه داشته باشند و در موقعیت های مختلف استفاده کنند. دارای بودن یک ساک حمل برای حمل و نقل تخت بادی بسیار مفید و مناسب است. به طوری که می توان محصول را با خیالی آسوده به مکان های مختلف هدایت کرد و از آن در موقعیتی دیگر بهره مند شد. تخت بادی بهترین گزینه برای استفاده در باغ و ویلا می باشد که می توان آن را با خود به همراه داشت و در صورت نیاز به راه اندازی آن اقدام کرد. تخت بادی اینتکس طبی یک نفره 64456 محصولی سازگار و منحصر به فرد است که با کیفیت بالا از فروشگاه اینتکس ایران خریداری می شود.

 نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...