تخت بادی اینتکس دو نفره با بدنه فایبرتک 64114

intex 64114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان

تخت بادی اینتکس دو نفره با بدنه فایبرتک 64114 با قابلیت راه اندازی سریع و آسان در کمتر از پنج دقیقه به وسیله پاوربانک و آداپتور شارژر موبایل و مبدل USB ماشین قابل استفاده در کمپینگ و خانه با ساختار پرتابل و رویه مخمل ضد تعریق

تخت بادی اینتکس دو نفره با بدنه فایبرتک 64114 قابلیت های مختلف دارد به طوری که رضایت مخاطب را به خوبی جلب کرده است و موجب استفاده طولانی مدت افراد شده است. این محصول بی نظیر دارای کیفیت بالا می باشد که توانسته بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق را ایجاد کند. با این وجود است که این موارد کسانی که استفاده از این محصول را انجام می دهند می توانند در راحتی کامل و بدون آسیب دیدن بخش های مختلف بدن به استراحت خود بپردازند و از حضور بر روی تخت خواب بادی لذت ببرند. این محصول بی نظیر دارای پمپ باد برقی سرخود و یو اس بی دار می باشد که در نتیجه می تواند به راحتی و در کم ترین زمان بدنه تخت بادی را راه اندازی کرد و به استفاده کردن از آن اقدام نمود. با وجود یو اس بی افراد می توانند کابل شارژر خود را به بدنه نصب کنند و ان را شارژ نمایند. 

پمپ باد مد نظر قابلیت مکش باد داخل بدنه را نیز دارد به طوری که در کم ترین زمان انجام می شود و می توان از وجود آن بهره مند شد و بدنه را برای جمع آوری و یا نگه داری آماده کرد. تخت بادی مد نظر برند و اصل است و ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد. بنابراین می توان محصول را با اطمینان کامل خریداری کرد و لذت برد. بدنه دارای قابلیت فایبرتک می باشد که با قرار گیری افراد بر روی آن فرو رفته نمی شود و می توان بدون تغییر حالت و تغییر شکل محصول از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد. تخت خواب بادی برترین نمونه از محصولات دو نفره می باشد که در اتاق خواب افراد استفاده می شود و می تواند به جای تخت های گران قیمت استفاده شود. به منظور خرید آسان تخت بادی اینتکس دو نفره با بدنه فایبرتک 64114 از فروشگاه های معتبر خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس ایران توصیه می شود و می توان محصول را به راحتی ثبت نمود.

 قابلیت استفادهخانگی ، کمپینگ
تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد USB
فناوری ساخت Fiber-Tech
قابلیت راه اندازی با شارژر گوشی ، شارژر 12 ولت USB ماشین و پاور بانک
قابل راه اندازی با پمپ های باد دستی مجزا
وزن باکس محصول : 5.75 کیلوگرم
دریچه های باد Air Lock
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

اکبر ایمانی

این تخت بادی خیلی خوبه
من خرید کردم هم پمپ بادش واسه داخل کمپ فوق العادست هم خیلی سریع میشه راه اندازیش کرد
ممنون از فروشگاه اینتکس ایران

194 روز پیش ارسال پاسخ