تخت بادی اینتکس اصل یک نفره 64901

intex 64901

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان

تخت بادی اینتکس اصل یک نفره 64901 از سری ساخت PremAire اینتکس است که با بدنه برزنتی و ضخیم و با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و عرضه شده است. این تخت بادی کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارد و می توانید از آن در منزل ، محل کار ، کمپینگ و ... به راحتی استفاده کنید. راه اندازی سریع به دلیل وجود پمپ باد برقی سرخود جدید از خصوصیات خوب این تخت یک نفره به شمار می رود. امکان خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم است.

تخت بادی اینتکس اصل یک نفره 64901 دارای سطحی طبی و راحتی است که امکان استفاده تمامی رده های سنی را ایجاد می کند و می تواند برای افراد بهترین سطح جهت خواب شب باشد. افراد می توانند این تخت خواب بادی تک نفره را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند و در صورت وجود موقعیت و شرایط مناسب نسبت به بهره برداری از آن اقدام نمایند. این محصول بی نظیر دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که در نتیجه می توان تمامی موقعیت های دلخواه را به دست آورد و آن را به عنوان یک محصول دائمی جهت استفاده در اتاق خواب خود در نظر گرفت. این محصول از تخت خواب های گران قیمت با بدنه چوبی و فلزی بهتر می باشد و مزیت های زیادی دارد. همچنین به صرفه تر بوده و نیازی به خرید سایر وسایل ندارد. در نتیجه با خرید آن می توان بلافاصله از محصول استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. چرا که مانند تخت خواب های دیگر نیازی به خرید مجزای تشک خوشخواب نیست و می توان بر روی این محصول لحظات طولانی مدت و خوبی را گذراند.

تخت بادی اینتکس برزنتی یک نفره

از این رو بهترین و کاربردی ترین محصولی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و می تواند جهت ایجاد سطح راحتی برای خواب استفاده شود. محصول دارای ساک حمل می باشد که در صورت جمع آوری شده می توان بدنه را در داخل ساک حمل قرار داد و به محل مورد نظر هدایت کرد. حمل بدنه به وسیله ساک حمل بسیار آسان می باشد و در نتیجه می توان به راحتی آن را بهره برداری کرد. تخت خواب مد نظر دارای قابلیت هایی نظیر فایبرتک می باشد که بدنه را دچار فرو رفتگی نمی کند. از این رو برای بیماران و تمامی علاقه مندان نیز مناسب و منحصر به فرد خواهد بود. به منظور خرید آسان تخت بادی اینتکس اصل یک نفره 64901 به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

تخت بادی یک نفره برزنتی جدید اینتکس

 نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
سری ساخت PremAire اینتکس
راه اندازی در سریع ترین زمان ممکن
امکان جا به جایی آسان با ساک حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...