استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه آب 26722

intex 26722

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31,000,000 تومان

استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه آب 26722 بهترین گزینه برای استفاده در مکان های کوچک می باشد و تشکیل یک استخر خانوادگی و منحصر به فرد را می دهد. در نتیجه می تواند محصولی پر فروش باشد تا رضایت افراد را به خود جلب کند. استخر پیش ساخته مد نظر از نوع استخر های برزنتی است که بدنه آن از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بدنه آن از جنس پی وی سی با الیاف شمعی تشکیل شده است که سازه های آن از نوع آلومینیوم گالوانیزه شده می باشد. به همین خاطر است که سازگاری زیادی با قرار گیری در محیط بیرون دارد و می تواند بهترین و خاص ترین موقعیت را شامل شود. این محصول بی نظیر ساخت شرکت معتبر اینتکس است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند با این وجود محیطی بی نقص و حرفه ای نصیب کسانی می شود که نیاز به استخر دارند و همچنین با پرداخت هزینه کم به دست خواهد آمد. این محصول بی نظیر در محیط های مختلف نصب و راه اندازی می شود و دارای قابلیت نصب در محیط های گوناگون را دارد.

خرید استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه آب

به همین خاطر است که از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که دچار آسیب و خرابی نمی شود. به همراه استخر پیش ساخته مد نظر درپوش و زیر انداز وجود دارد که به منظور خاصی استفاده می شوند. از زیرانداز قبل از نصب در زیر بدنه استفاده می شود و در واقع استخر پیش ساخته بر روی آن نصب می گردد تا بخش کف از ضخامت بیش تری برخوردار شود و بتوان آن را با سازگاری زیاد مورد بهره برداری قرار داد. درپوش نیز در روز های بادی مانع از ورود گرد و خاک و شاخه و برگ به داخل آب استخر می شود و می تواند مزیت داشته باشد. علاوه بر این موارد پمپ تصفیه آب فیلتری نیز به همراه محصول وجود دارد که به نوبه خود شرایط خوبی را ایجاد خواهد کرد. کسانی که به دنبال خرید استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه آب 26722 می باشند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

قیمت استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 26722

نوعگرد
ظرفیت آب19154 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 3785 لیتر
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهدرپوش ، زیرانداز

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...