استخر پیش ساخته فریمی 201*300 بست وی

Bestway 56404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,800,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی 201*300 بست وی جهت ایجاد محیطی برای تفریحات مهیج آبی ساخته شده است که ساختاری استاندارد به شکل مستطیل دارد به طوری که می توان در محیط های مختلف آن را جای داد و از آن لذت برد. استخر پیش ساخته با سازه های از قبل ساخته شده و ساختمانی ایمن و استاندارد توانسته به جای احداث استخر بتنی استفاده شود و بهترین شرایط را برای افراد رقم بزند. این محصول برای استفاده دائمی ساخته می شود که در فضای باز و فضای سرپوشیده می توان نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد و از آن بهره مند شد. 

اجزای تشکیل دهنده محصول که شامل بدنه برزنتی با سازه ها و پایه های ضد زنگ آلومینیومی می باشد در کنار هم قرار می گیرند و می توانند بهترین موقعیت را برای افراد رقم بزنند. در این صورت استخر پیش ساخته کاربرد زیادی دارد و به عنوان یک محصول منحصر به فرد با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می شود تا علاقه مندان با هزینه کم در فضای شخصی موقعیت داشتن تفریحات مهیج آبی را داشته باشند. استخر پیش ساخته فریمی دارای ارتفاع مناسب نیز بوده است تا تمامی افراد در رده سنی مختلف قادر به قرار گیری در داخل آن باشند. به این صورت برای استفاده اعضای خانواده طراحی و تولید می شود و می توان از وجود آن رضایت کامل را کسب کرد. با نصب و راه اندازی محصول و استفاده کردن از آن در مکانی قابلیت جمع آوری استخر پیش ساخته و حمل آن به مکان دیگر نیز وجود دارد و با توجه به نیاز افراد انجام می گیرد. به منظور خرید آسان استخر پیش ساخته فریمی 201*300 بست وی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3300 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابل نصب و جمع در مدت زمان کوتاه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...