استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه Intex 28212

Intex 28212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,700,000 تومان

استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه Intex 28212 یکی دیگر از کاربردی ترین انواع استخر پیش ساخته توکار و روکار بوده که به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی و یا استخر پیش ساخته خانوادگی به فروش می رسد و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. همچنین این محصول دارای کاربرد های فراوان خواهد بود که در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. با آشنایی بیش تر در خصوص مزیت ها و کاربرد های استخر پیش ساخته علاقه مندان می توانند به راحتی و با خیالی آسوده بهترین تفریحات آبی را داشته باشند و با کم ترین هزینه این فضا را برای اعضای خانواده خود مهیا سازند.

استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه Intex 28212 | فروشگاه اینتکس ایران از این رو کسانی که به دنبال ایجاد یک محیط کاربردی و منحصر به فرد می باشند می توانند استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه آب را برای داشتن لحظات خوش مورد استفاده آسان قرار دهند. پمپ تصفیه آب به صورت مکرر فعالیت دارد و از نوع فیلتری است. با تعویض به موقع فیلتر این بخش از محصول پمپ تصفیه آب به طور مناسب کار می کند و می تواند به درستی بهترین موقعیت را به دست آورد. در نتیجه کسانی که نیاز به محوطه آبی و بی نقص دارند می توانند این استخر پیش ساخته را با برند اینتکس سفارش دهند. سفارش این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه Intex 28212 در فروشگاه اینتکس ایران وجود دارد که می توان با مراجعه حضوری و یا اینترنتی از داشتن آن بهره مند شد.

استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه Intex 28212 | فروشگاه اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفيت آب6503 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پايه هاآلومینیوم ضد زنگ
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان 30 دقیقه
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
اقلام همراه برچسب تعميرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...