استخر پیش ساخته اینتکس خانوادگی Intex 26788

Intex 26788

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
34,000,000
31,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس خانوادگی Intex 26788 دارای بهترین مواد اولیه است که توانسته محصولی با طول عمر بالا را بسازد. این محصول دارای دو بخش اصلی است که می تواند در کنار هم بهترین موقعیت را ایجاد سازد. کسانی که به سراغ خرید استخر پیش ساخته خانوادگی با بدنه بزرگ و جادار می روند می توانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. چرا که قیمت در نظر گرفته برای خرید این محصول در مقایسه با خرید محصولات مشابه کم می باشد و می توان خریدی به صرفه را به دست آورد. بدنه محصول به شکل منحصر به فردی استحکام و استواری را به وجود می آورد و می تواند در برابر تمامی شرایط مقاومت داشته باشد.

استخر پیش ساخته اینتکس خانوادگی Intex 26788 افراد در داخل این محصول می توانند موقعیت دلخواهی را به دست آورند و از این رو نسبت به خرید آن اقدام می کنند. بدنه دارای پایه های یو شکل است که تحمل وزن بالایی از خود نشان می دهند. این پایه ها مقاوم در برابر رطوبت و آب هستند و در طول عمر بالا دچار پوسیدگی نمی شوند. زمانی که پوسیدگی رخ ندهد بخش مورد نظر دچار شکستگی نیز نخواهد شد و در نهایت بدنه با طول عمر بالا در دسترس قرار می گیرد. از استخر پیش ساخته اینتکس خانوادگی Intex 26788 علاوه بر ایجاد محیطی برای داشتن تفریحات آبی خانوادگی می توان به عنوان محصولی برای ایجاد پرورش ماهی استفاده کرد و بهترین موقعیت را به دست آورد. جهت خرید استخر پیش ساخته اینتکس خانوادگی Intex 26788 می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی سه لایه
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...