استخر پیش ساخته فریمی بست وی Bestway 56403

Bestway 56403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,400,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی بست وی Bestway 56403 از سری محصولات با دوام بست وی است که دارای ابعاد مناسب نیز می باشد. به طوری که تعدادی از افراد در داخل آن امکان داشتن تفریحات آبی مهیج را خواهند داشت. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای سازگار با محیط است و از ضخامت زیاد تشکیل شده است. بدنه از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که مقاوم ترین نوع خود بوده است و از نشت آب به بیرون نیز جلوگیری می کند. محصول مورد نظر می تواند بستری برای داشتن انواع تفریحات مهیج آبی باشد که افراد نسبت به آن نیازمند می باشند. از این رو تمایل به خرید پیدا می کنند و در محیط های مختلف آن را مورد استفاده قرار می دهند. استخر پیش ساخته به جهت ایجاد راحتی زیاد برای افراد دارای امکانات زیادی است.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی Bestway 56403 ارزان | فروشگاه اینتکس ایران در بدنه محصول دریچه ای برای تخلیه آب وجود دارد که می تواند به سرعت آب داخل بدنه را تخلیه کند. از این رو مشکلی برای تخلیه بدنه وجود ندارد و افراد می توانند به منظور تعویض آب داخل آن و یا تمیز کردن بخش داخلی بدنه این کار را انجام دهند. استخر پیش ساخته بست وی برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد و متناسب با سلیقه آن ها ساخته شده است. در نتیجه افراد نسبت به خرید آن اقدام می کنند. اگر قصد خرید استخر پیش ساخته فریمی بست وی Bestway 56403 را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا از به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب2300 لیتر
طول259 سانتی متر
عرض170 سانتی متر
ارتفاع61 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه آموزشی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...