استخر پیش ساخته 274*549 بست وی Bestway 56466

Bestway 56466

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
65,500,000 تومان

استخر پیش ساخته 274*549 بست وی Bestway 56466 محصولی کاربردی و منحصر به فرد است که جهت ایجاد موقعیت داشتن تفریحات آبی در منزل و محیط هایی مانند باغ و ویلا ساخته شده است. در نتیجه می تواند بهترین و باکیفیت ترین استخر پیش ساخته ای باشد که پر فروش بوده و رضایت مخاطب را با داشتن امکانات کامل جلب می کند. امکاناتی نظیر به همراه داشتن پمپ تصفیه آب شنی از جمله مهم ترین آن می باشد که امکان تصفیه آب داخل استخر را مهیا می کند و بدون پرداخت هزینه به افراد ارائه می گردد. این پمپ می تواند به بدنه متصل شده و کارکرد مداوم داشته باشد در نتیجه در هر موقعیت زمانی آب داخل استخر تمیز و پاکیزه خواهد بود. استخر پیش ساخته برند و اصل است و ساخت شرکت معتبر بست وی می باشد که با این وجود می توان با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت بدنه و همچنین داشتن طول عمر بالا آن را خریداری کرد. 

در کنار خرید این محصول نردبان و درپوش و زیراندار ارائه می گردد که می توان آن را خریداری نمود و بابت آن ها نیز هزینه اضافه پرداخت نکرد. از این رو خرید این استخر پیش ساخته به صرفه خواهد بود و نقش مهمی در امکان ایجاد تفریحات آبی در محیط های شخصی خواهد داشت. بدنه مقاومت زیادی دارد و ایجاد سازگاری کرده است در نتیجه می توان در طی طول عمر زیاد از وجود آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد. این محصول بی نظیر و خاص دیواره های مقاوم و محکم دارد و با استحکام بالا بر روی سطوح قرار می گیرد و می تواند به عنوان یک استخر دائمی مورد استفاده قرار گیرد. خرید استخر پیش ساخته 274*549 بست وی Bestway 56466 تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود که ارائه دهنده تمامی محصولات اصل و اورجینال است.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب14812 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهدفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...