استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس 132*610

Intex 26756

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
50,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس 132*610 سری جدید استخر پیش ساخته که ساخت شرکت اینتکس می باشد دارای بدنه ای بزرگ و جادار بوده است که افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند. این گونه محصولات فضای بزرگی را ایجاد کرده اند که می توان آن را در محیط های شخصی و یا عمومی مورد استفاده قرار داد. دیواره ها در نهایت کیفیت می باشند و می توانند در مدت زمان طولانی میزان آب داخل خود را حفظ کنند و سبب نشت آب به بیرون نشوند. از این رو بدنه می تواند مورد علاقه عده زیادی از علاقه مندان قرار گیرد و به این صورت متقاضیان این محصول زیاد شوند. استخر پیش ساخته بزرگ خانوادگی برای استفاده در فصول گرم سال ساخته شده است که می توان آن را به راحتی برای انواع تفریحات آبی مد نظر گرفت. این محصول می تواند سازگار با محیط باشد و برای طولانی مدت سازگاری خود را حفظ کند.

خرید استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس 132*610 داشتن استخر پیش ساخته سبب شده است که افراد دیگر نیازی به احداث استخر بتنی نداشته باشند و بتوانند در محیط های مختلف این فضای بزرگ و جادار را ایجاد سازند. محصول مورد نظر را می توان با داشتن پایه های محکم شناسایی کرد. چرا که این پایه ها قادر به داشتن طول عمر بالا هستند و می توانند به صورت مقاوم در مدت زمان طولانی بر روی سطوح قرار گیرند و دچار خرابی نشوند. اگر قصد خرید استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس 132*610 را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

قیمت استخر پیش ساخته خانوادگی اینتکس 132*610

نوعگرد
ظرفیت آب32695 لیتر
قطر610 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 5876 لیتر
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، درپوش ، زیرانداز

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...