استخر پیش ساخته فریمی 201*404 بست وی

Bestway 56441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30,500,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی 201*404 بست وی از ساختاری مستطیلی برخوردار می باشد که پایه های یو شکل آن را در بر گرفته اند. پایه یو مقاوم ترین پایه در استخر های پیش ساخته فریمی است که بدنه را احاطه می کند. در این صورت مقاومت لازم در برابر عوامل مختلف را دارد و ظرفیت آب داخل آن نیز زیاد است. به طوری که این آب زیاد ساختار محصول را تحت تاثیر قرار نمی دهد. با این وجود کسانی که به دنبال تهیه یک استخر تفریحی برای استفاده اعضای خانواده و دوستان می باشند می توانند استخر پیش ساخته فریمی مد نظر را خریداری کنند و به راحتی این موقعیت را ایجاد نمایند.

 قیمت خرید محصول مناسب است تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند. از سوی دیگر کیفیت زیاد در مقابل قیمت مناسب سبب شده است که محصول به صرفه شود و خرید آن مناسب توان مالی علاقه مندان باشد. با این وجود است که بهترین لحظات در تفریحات تابستانی رخ می دهد و در فصول گرم سال از داشتن این استخر پیش ساخته لذت می برند. نحوه راه اندازی و ساخت این محصول آسان بوده است و زمان کمی را نیاز دارد. در نتیجه با نام پیش ساخته و آماده معرفی می شود تا افراد با خرید هر یک از آن ها بتوانند به موقعیت دلخواه و مناسب خود دست پیدا کنند. سازه های محکم و بدنه برزنتی مقاوم در کنار هم می تواند لذت حضور در محوطه استخر پیش ساخته را ایجاد نماید و در نهایت بتوان از وجود آن بهره مند شد. چنانچه تمایل به خرید استخر پیش ساخته فریمی 201*404 بست وی دارید می توانید به سایت فروشگاه اینتکس ایران وارد شده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6478 لیتر
طول404 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهدفترچه راهنما ، نردبان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...