استخر پیش ساخته برزنتی 4 متری مدل Chevron

intex 26780np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان

استخر پیش ساخته برزنتی 4 متری مدل Chevron جدید ترین نمونه از محصولات ارائه شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به جای استخر های بتنی و چوبی قابلیت استفاده شدن دارد و در نتیجهمی تواند بهترین مزیت را به دنبال داشته باشد. این محصول بی نظیر دارای امکانات مختلف است تا بتوان راحت ترین حالت ممکن را تجربه کرد و از آن بهره مند شد. محصول با بدنه مستطیلی شکل و طول 4 متری در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد تا به عنوان استخر تفریحی استفاده شود و یا این که در زمینه ایجاد استخر های صنعتی و یا کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو محیطی منحصر به فرد و استاندارد ایجاد می شود تا تمامی مزیت های خود را به نمایش بگذارد. استخر پیش ساخته بدنه ای با دیواره های برزنتی دارد که در گوشه های آن بخشی باز وجود دارد. تا با پر کردن آب بیش تر از ظرفیت محصول در بدنه آب به بیرون ریخته شود و در نهایت محیط بی نقص برای استفاده آماده شود.

 این محصول به گونه ای ساخته شده است که طراحی کمج و منحصر به فرد دارد تا در مکان های مختلف جای گرفته و بتوان از آن لذت برد. این محصول حاوی یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری می باشد که عملکرد مداوم دارد و می تواند آب داخل بدنه را به صورت مکرر تصفیه کند و در گردش داشته باشد. همچنین امکان اتصال پمپ تصفیه آب قوی تر به بدنه نیز وجود دارد که در انواع مختلف می باشند و می توان از داشتن آن لذت برد. استخر پیش ساخته مد نظر دارای نردبان نیز می باشد تا به راحتی از آن استفاده شود و مشکلی برای ورود و خروج تمامی رده های سنی به داخل استخر وجود نداشته باشد. به همین خاطر محبوبیت زیادی دارد و پر فروش است. به جهت خرید آسان استخر پیش ساخته برزنتی 4 متری مدل Chevron به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و خرید خود را ثبت نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی سه لایه
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...