استخر پیش ساخته اینتکس 10 متری ultra

Intex 28372

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
73,000,000 تومان

استخر پیش ساخته اینتکس 10 متری ultra یکی دیگر از استخر پیش ساخته بزرگ با پایه یو سازگار ترین محصول برای استفاده به عنوان یک استخر تفریحی می باشد که در محیط های سر پوشیده و باز مورد استفاده قرار می گیرد. برخی سالن های ورزشی که فاقد امکانات آموزش شنا بوده اند می توانند استخر پیش ساخته مد نظر را انتخاب کنند و به خرید آن اقدام نمایند. در نتیجه یکی از خاص ترین محصولاتی است که دارای بدنه بزرگ و جادار می باشد و مفید ترین فضا را برای استفاده تعداد افراد زیاد مهیا کرده است. بدنه در نهایت خلاقیت طراحی شده است و از بدنه ای خاص تشکیل شده است که استحکام و استواری آن را تضمین می کند. به دلیل وجود پمپ تصفیه آب در این محصول افراد می توانند با خیالی آسوده یک محوطه آبی را برای بسیاری از موارد داشته باشند.

استخر پیش ساخته اینتکس 10 متری ultra پمپ تصفیه آب می تواند آب داخل بدنه را به صورت مداوم تصفیه کند و فضا را عاری از عوامل بیماری زا نماید. به همین خاطر است که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است که به صورت رایگان با خرید این محصول به افراد داده می شود. از این رو خرید استخر پیش ساخته اینتکس 10 متری ultra به صرفه ترین خرید برای ایجاد محوطه آبی خواهد بود که برای اعضای خانواده و یا برای سالن های بزرگ ورزشی در نظر گرفته می شود. شما با انتخاب این محصول و به همراه آن علاوه بر دریافت بدنه اصلی و پایه های استخر در کنار پمپ تصفیه آن شنی ، یک زیر انداز ، یک درپوش و همچنین یک عدد نردبان استخری دو طرفه استاندارد نیز دریافت خواهید کرد. در صورت تمایل به خرید استخر پیش ساخته اینتکس 10 متری ultra به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان ، بسته تعمیرات ، دفترچه آموزشی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...