استخر پیش ساخته اینتکس گرد 76*305

intex 28202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
11,000,000
10,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس گرد 76*305 یکی دیگر از کاربردی ترین محصولات برای راه اندازی در فضای باز به شمار رفته که توسط کارخانه اینتکس تولید می شود.  بهترین محصولی که می توان با آن دارای محوطه آبی شد تا انواع تفریحات آبی را به دست آورد استخر پیش ساخته می باشد که از انواع مختلف تشکیل شده است. استخر پیش ساخته اینتکس گرد 76*305 از انواعی است که دارای بدنه فریمی می باشد. این محصول می تواند به راحتی در محیط نصب و راه اندازی شود و مورد استفاده قرار گیرد. در صورت نیاز نیز قادر به جمع آوری شدن می باشد و می تواند به راحتی به محیط های دیگر حمل و نقل گردد. این محصول در مقایسه با محصولات مشابه دارای بدنه کم جا بوده است که برای انواع تفریحات برای رده سنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر پیش ساخته اینتکس گرد 76*305 در نتیجه کسانی که به دنبال یک محصول منحصر به فرد هستند تا به وسیله آن بهترین موقعیت را به دست آورند و از داشتن آن لذت ببرند می توانند استخر پیش ساخته معرفی شده را خریداری کنند. بدنه دارای ضخامت زیاد بوده است که در نتیجه آب را به بیرون نشت نمی دهد. همچنین این بدنه تحمل فشار آبی که در داخل خود دارد را دارد و از این رو می توان میزان آب مشخص با توجه به گنجایش بدنه را درد داخل آن وارد کرد. پر کردن بدنه نیز به ساده ترین صورت انجام می شود به طوری که بدنه با اتصال به شلنگ آب از طریق دریچه ورود آب به سرعت پر می شود و می تواند محیط را برای بازی و سرگرمی های آبی اماده سازد. با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس می توانید برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس گرد 76*305 در زمانی کوتاه اقدام نمایید.

استخر پیش ساخته اینتکس گرد 76*305

نوعگرد
ظرفيت آب4485 ليتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پايه هاآلومينيومی
جنس رويهالیاف ابریشمی برزنتی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
اقلام همراهدفترچه راهنما ، بسته تعميرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...