استخر برزنتی پیش ساخته صورتی 150*220 اینتکس

intex 28266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان

استخر برزنتی پیش ساخته صورتی 150*220 اینتکس محصولی مقاوم و منحصر به فرد جهت ایجاد موقعیت تفریحات آبی است که می توان به راحتی آن را نصب کرد و سپس به جمع آوری آن اقدام نمود. این محصول دلخواه با قیمت مناسب ارائه شده است که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو محبوب ترین محصولاتی باشد که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. استخر برزنتی مد نظر از نوع فریمی می باشد که سازه های مقاوم و آلومینیومی دارد تا بتوان با مقاومت بالا از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول بی نظیر با بدنه برزنتی توانسته استحکام زیادی را ایجاد سازد و برای افراد لذت حضور در محیط های آبی را میسر کند و در نهایت بتوان آن را در مسافرت نیز با خود به همراه داشت. امکان نصب استخر پیش ساخته مد نظر در فضای باز وجود دارد که افراد می توانند به سرعت سازه ها را به هم متصل کرده و در نهایت بدنه برزنتی را با سازه ها هماهنگ سازند.

فروش استخر برزنتی پیش ساخته صورتی 150*220 اینتکس باکیفیت با این وجود است که استخر پیش ساخته محبوبیت دارد و می توان به راحتی آن را نصب کرد و تفریحات مهیج تابستانه را در داخل آن انجام داد که مناسب رده سنی کودکان می باشد. ابعاد استخر پیش ساخته مد نظر نمایانگر کمجا بودن محصول می باشد که در فضای کوچک نیز قابل اجرا است و افراد می توانند در حیاط خانه نیز آن را استفاده نمایند. علاوه بر این موارد این محصول دارای بدنه ای تاشو است که حمل و جا به جایی آن به بهترین شکل رقم می خورد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید استخر برزنتی پیش ساخته صورتی 150*220 اینتکس می باشند همواره می توانند محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کنند و خرید خود را ثبت نمایند.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب1662 لیتر
طول220 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 13 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...