مبل بادی طرح چرم اینتکس Intex 68585

Intex 68585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان

مبل بادی طرح چرم اینتکس Intex 68585 تشکیل شده از یک سطح شیبدار که می توان بر روی آن بهترین موقعیت را به دست آورد و لحظات خوبی را تجربه کرد. مبل بادی مد نظر دارای رویه ای با قابلیت راحتی بوده است که برای استفاده تمامی سلیقه ها مناسب می باشد. این رویه برای استفاده علاقه مندان دارای سازگاری است و موقعیت ضد حساسیت و ضد تعریق را ایجاد کرده است. چرا که رویه عاری از مواد حساسیت زا می باشد که پوست های حساس نیز قادر به استفاده از آن می باشند. علاوه بر این موارد بدنه به دلیل تو خالی بودن و امکان گردش هوا در رویه و داخل آن دارای قابلیت ضد تعریق نیز می باشد که می توان در طولانی مدت از داشتن آن لذت برد. 

مبل بادی رنگ مشکی دارد که در نظر برخی از افراد بسیار زیبا و جذاب می باشد و بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل می باشد. علاوه بر این موارد این مبل بادی قادر به قرار گیری در محیط بیرون و فضای باز نیز می باشد و می توان از داشتن آن لذت برد. افراد بر روی آن به استراحت مشغول می شوند و می توانند از هوای تازه و آفتاب لذت ببرند. طول عمر بدنه در چنین شرایطی نیز زیاد است و افراد را دچار مشکل نمی کند. برای خرید مبل بادی طرح چرم اینتکس Intex 68585 با تمامی مزیت های گفته شده به نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 173 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...