مبل بادی تکیه گاه دار شفاف اینتکس 66502

intex 66502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی تکیه گاه دار شفاف اینتکس 66502 ساختاری مانند کاناپه دارد که شامل تکیه گاه و دستگیره و نشیمن استاندارد می باشد. این محصول بی نظیر ظاهری زیبا و جذاب دارد که افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند و جزو پر فروش ترین محصولات بادی می باشد. به همین خاطر است که می توان از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از آن پرداخت. مبل بادی دارای تکیه گاه طبی و راحتی است تا بدن در صورت قرار گیری بر روی آن تجربه ای ویژه داشته باشد و دچار آسیب نشود. در نتیجه این مبل بادی پر فروش و منحصر به فرد است و دارای ساختاری استاندارد و ایمن می باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کنند و از داشتن محصول بهره مند شوند. مبل بادی تکیه گاهی ایمن و استاندارد دارد که در اثر فشار و ضربه دچار آسیب نمی شود.

مبل بادی تکیه گاه دار شفاف اینتکس مدل 66502

همچنین می توان ساعات خوشی را برر روی آن سپری کرد و در محیط های مختلف به بهره مندی از آن پرداخت. از این محصول کاربردی و خاص در منزل استفاده می شود اما به دلیل ساختاری طبی و حرفه ای می توان آن را در محیط های بیرون از خانه و در مسافرت و گردش نیز استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. بدنه سازگاری های لازم را دارد و از قابلیت هایی مانند ضد حساسیت و ضد تعریق برخوردار می باشد. به همین خاطر است که توانسته برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد و مورد استفاده آسان قرار گیرد. این محصول را می توان با داشتن امکان راه اندازی آسان خریداری کرد و از محصول بهره مند شد. بدنه به وسیله دریچه ورود باد به پمپ باد متصل شده و باد مورد نیاز جهت راه اندازی محصول را تامین می کند. در نتیجه محصول در کم ترین زمان برای بهره برداری آماده می باشد. مبل بادی تکیه گاه دار شفاف اینتکس 66502 که کامل و بی نقص می باشد از نمایندگی اینتکس ایران خریداری می شود.

خرید مبل بادی تکیه گاه دار شفاف 2023 اینتکس

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...