مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال

intime yt113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال از سری محصولات تولید شده در شرکت اینتایم می باشد که بدنه ای مقاوم در برابر عوامل مختلف دارد تا بتوان از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول جهت استفاده در مکان های مختلف تولید شده است که هم در منزل می توان از آن استفاده کرد و هم قابلیت استفاده در فضای باز را دارد. در این صورت افرادی که به مسافرت و گردش می روند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند و شرایط استانداردی را برای علاقه مندان رقم بزنند. مبل بادی برای رده سنی کودک ساخته شده است که با وجود طراحی اسپرت و بی عیب و نقص می تواند رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها ایجاد جذابیت کند.

خرید مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال ارزان طرح توپ بسکتبال همواره مورد علاقه تمامی کودکان می باشد اما مدلی پسرانه نیز معرفی می شود تا این کودکان در اتاق خواب خود از آن استفاده کنند و دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود را با این ساختار تغییر دهند. این محصول برای استفاده در فضای باز دارای سازگاری می باشد و از بدنه ای ضخیم و غیر قابل نفوذ تشکیل شده است تا بتوان آن را بر روی سطوح مختلف قرار داد و از داشتن آن لذت برد. بدنه دارای تکیه گاهی کوچک نیز بوده است که استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد می کند و می تواند برای قرار گیری کودکان در زمان تماشای فیلم و یا مطالعه بهترین موقعیت را رقم بزند. مبل بادی برای رده سنی کودک کمجا نیز می باشد. چرا که در حالت تخلیه از باد و تاشو شدن بدنه فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی همراه افراد می شود. در این صورت گزینه ای مناسب برای مسافرت است. علاقه مندان با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران می توانند خرید مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال را انجام دهند.

طول110 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
ابعاد بسته بندی7*23*29 سانتی متر
جنس رویهPVC
جنس دورPVC
جنس کفPVC
پمپ بادندارد
برچسب تعمیراتدارد

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...